دامغانی: کواچ هنوز با دنیای بازیگری‌اش درگیر است

دامغانی: کواچ هنوز با دنیای بازیگری‌اش درگیر است

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: کواچ مربی خوبی است که دوران بازیگری درخشانی را در کارنامه دارد اما تصور می‌کنم او هنوز با دنیای بازیگری خود درگیر است.

رضا دامغانی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی و کسب مقام چهارمی این تورنمنت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی و فدراسیون والیبال ایران از حضور در لیگ جهانی، نمره قبولی گرفتند. آنها بدون شک، کار بزرگی انجام دادند و آبروی والیبال آسیا را خریدند. در واقع در حالی که نقطه ضعف ورزش ما، رشته‌های تیمی است، والیبال در چنین سطح بالایی توانست آبروداری کند. 

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: اگر عملکرد تیم ملی را تخصصی‌تر بررسی کنیم، می‌توان گفت که آنها می‌توانستند حرفه‌ای‌تر عمل کنند و به یک مدال باارزش جهانی برسند. با این حال، والیبال ایران نکات زیادی را در لیگ جهانی یاد گرفت که تا به حال با آن برخورد نکرده بود. ما یاد گرفتیم که حتی روی بازیکنان بیست و دوم خودمان هم باید حساب کنیم و به تک تک آنها روحیه بدهیم چون ممکن است در لحظات حساس به آنها نیاز پیدا کنیم. بازیکنان ما تاکنون تجربه چند پرواز طولانی و انجام بازی‌های مهم و سنگین را نداشتند. یکی از نتایجی که تیم ایران در لیگ جهانی نتیجه آرمانی نگرفت و روی سکو نرفت، همین بود.

دامغانی در مورد کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: کواچ مربی خوبی است که دوران بازیگری درخشانی را در کارنامه دارد اما من تصور می‌کنم او هنوز با دنیای بازیگری خود درگیر است. به اعتقاد من اگر ولاسکو در کنار تیم ملی ایران بود با اتکا به تجربه او می‌شد نتایج بهتری بگیریم. تعویض‌ها، وقت‌های استراحت و برخورد او با بازیکنان بهتر از کواچ بود. او بدون حرف زدن و فقط با نگاهش همه چیز را در زمین کنترل می‌کرد.  

وی تصریح کرد: مواردی که به آن اشاره کردم، ایراد و اشکال نیست و من صرفا نظرم را گفتم. در کل به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. آنها در لیگ جهانی امسال کاری کردند که تیم‌های با سابقه‌ای مثل کره و ژاپن و چین حتی به آن فکر هم نمی‌توانستند بکنند.

دامغانی در پایان،‌ پیش بینی نتایج تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان را غیر ممکن دانست و اظهار داشت: تیم‌های بزرگی در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان حاضر هستند که به خوبی تیم ایران را آنالیز و بررسی می‌کنند. چیزی در لهستان قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon