دعوت رئیس‌جمهور از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

دعوت رئیس‌جمهور از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور بر حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر باشد، این موضوع به‌معنای حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آستانه روز جهانی قدس با بیان اینکه قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی و هم از لحاظ مسایل منطقه‌ای و جهانی برای مردم ایران اهمیت بسیاری دارد، اظهار داشت: حضور مردم در روز قدس در واقع هم برای اجرای دستور و نظر حضرت امام(ره) است و هم به این معناست که به جهانیان اعلام کنیم مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و فلسطین سرزمین مقدس مسلمان‌ها است و هرگز این سرزمین و آوارگی ملت فلسطین، فراموش نخواهد شد.

رئیس‌جمهور بر حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هرچه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر باشد، این موضوع به‌معنای حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین بوده و پیام رساتری برای رژیم غاصب صهیونیستی است که پایان تجاوز، آدم‌کشی و غصب، شکست است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان همواره در مسیر آرمان قدس تا روزی که این سرزمین آزاد شود و مردم آن به وطن‌شان بازگشته و مسلمان‌ها آزادانه در مسجد الاقصی نماز به‌پا دارند، گام خواهند برداشت.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد و ملتی که برای آزادی سرزمین خود مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد.

روحانی فجایع رژیم غاصب صهیونیستی را در روزهای اخیر نسبت به مردم مسلمان و روزه‌دار فلسطین و غزه مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مردم روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطین و غزه سال‌هاست که در محاصره صهیونیست‌ها هستند و امروز هم با زبان روزه و در حالی که در محاصره هستند، با این رژیم غاصب و سفاک از خود دفاع می‌کنند و در برابر آن تسلیم نشده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهند و در نهایت مردم مظلوم فلسطین در این میدان نبرد 65ساله پیروز خواهند شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره پشت سر ملت‌های مظلوم به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده و خواهد بود و امیدواریم به‌زودی شاهد پیروزی این مردم در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon