ملت سرافراز ایران هم صدا با ملت‌های مظلوم غزه و فلسطین برقراری عدالت را سر می‌دهند

ملت سرافراز ایران هم صدا با ملت‌های مظلوم غزه و فلسطین برقراری عدالت را سر می‌دهند

خبرگزاری تسنیم: ملت سرافراز ایران هم صدا با ملت‌های مظلوم غزه و فلسطین، برقراری عدالت و تکریم حقوق انسانی را سر خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه کانون سردفتران به این شرح است:

خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمی امسال هم نوا با مردم مظلوم و ستمدیده غزه و همصدا با تمامی مظلومان در سراسر دنیا ندای حق طلبی سر خواهند داد و در کنار همه هم میهنان ایران اسلامی به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

پرچم رشید آزادی خواهی و استقلال طلبی همواره در تمام نقاط جهان برافراشته بوده و از دستی به دست دیگر منتقل شده و هرگز بر زمین نخواهد افتاد. ملت سرافراز ایران هم صدا با ملت‌های مظلوم غزه و فلسطین، برقراری عدالت و تکریم حقوق انسانی را سر خواهند داد به امید روزگار ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج).

به حکم قرآن کریم نه ظلم باقی خواهد ماند و نه ظالم که خداوند وعده داده است: کسانی را که تقوا ورزیده‌اند نجات می‌دهیم و ستمکاران را در حالی که به زانو درافتاده اند در آن جا رها می‌کنیم(سوره مریم،آیه 72).

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon