اجرا و تکمیل پروژه‌های فرهنگی دهلران توسط دولت پیگیری می‌شود

اجرا و تکمیل پروژه‌های فرهنگی دهلران توسط دولت پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرمانداری دهلران گفت: پروژه های فرهنگی زیادی از جمله مجتمع فرهنگی و کتابخانه در شهرستان در حال اجرا است که تا به سرانجام رسیدن آنها پیگیری های لازم انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران، امیدعلی سبزی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی شهرستان دهلران، اظهار کرد: در آستانه روز جهانی قدس به عنوان یک مسلمان وظیفه  داریم با شرکت در راهپیمایی با محکوم کردن کشتارمردم بی دفاع فلسطین با آنها ابراز همدردی کنیم.

وی افزود: امیدواریم حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی باشد بر دهان کسانی که قول و عمل شان یکی نیست و فقط به ایده های استعماری خود توجه دارند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: وجه تمایز انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب ها موضوع فرهنگی بودن آن است و این موضوع بعد از انقلاب نیزمورد توجه همه نخبگان و دلسوزان و به ویژه رهبرمعظم انقلاب بوده است و نامگذاری شعار امسال به نام فرهنگ نیز حاکی از اهمیت بحث فرهنگ در کشور است.

وی گفت: دشمنان ما زمانی جنگ سخت را برای ملت و نظام ما تدارک دیدند و وقتی دیدند نتیجه ای حاصل نشد حمله به فرهنگ را در دستور کار قرار دادند.

سبزی عنوان کرد: ما منابع خوبی برای استخراج مصارف فرهنگی خود یعنی همان قرآن و تعالیم اسلامی در اختیار داریم و باید جهت گیری ها و تصمیمات خود را براساس همین منابع داشته باشیم تا نتیجه گیری خوبی هم عایدمان شود.

وی به برنامه های دولت تدبیر و امید در موضوعات فرهنگی شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: پروژه های فرهنگی زیادی از جمله مجتمع فرهنگی و کتابخانه در شهرستان در حال اجرا است که تا به سرانجام رسیدن آنها پیگیر خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم می توانند نقش موثری در فرهنگ سازی جامعه داشته باشند.

فرماندار دهلران به بعضی آمار و ارقام نگران کننده در جامعه از جمله موضوع طلاق اشاره و تصریح کرد: برای مقابله با این مشکلات باید فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را در جامعه گسترش دهیم چرا که دشمنان با ابزارهایی همانند ماهواره ها سعی در تغییر سبک زندگی مردم دارند.

وی با تشکر از اقدامات شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: این جلسات در صورتی می توانند به جامعه کمک کنند که خروجی های مثبت درپی داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon