دوره کارآفرینی سازمانی برای مدیران شهرستان سقز برگزار می‌شود

دوره کارآفرینی سازمانی برای مدیران شهرستان سقز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سقز با اشاره به اینکه کارآفرینان سازمانی به عنوان موتور نیرومند توسعه سازمان و جامعه خود شناخته می‌شوند گفت: دوره کارآفرینی سازمانی برای مدیران شهرستان سقز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان اظهار کرد: جامعه و سازمانی می‌تواند در مسیر توسعه باشد که با ایجاد بسترهای لازم، منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کند.

وی گفت: در همین راستا نیروی انسانی با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی رشد و توسعه، مدیریت و هدایت می‌کند.

فرماندار شهرستان سقز تصریح کرد: برای رهایی از برخی مشکلات اقتصادی، در بخش خصوصی و دولتی نیاز به کارآفرینان سازمانی با شهامت، خلاق، نوآور و ریسک پذیر داریم تا در راستای رشد و توسعه سازمان و جامعه خود دست به کار شده و طرحی نو دراندازند.

وی با ارائه تعریفی از کارآفرینان گفت: افراد خلاق، نوآور و مبتکر به عنوان کارآفرینان منشاء تحولات بزرگی در زمینه های صنعتی، تولیدی و خدماتی شده‌اند.

فخری با اشاره به اینکه کارآفرینان سازمانی به عنوان موتور نیرومند توسعه سازمان و جامعه خود شناخته می‌شوند گفت: دوره کارآفرینی سازمانی برای مدیران شهرستان سقز برگزار می‌شود.

وی آغاز دوره‌های آموزشی را شروع کاری برای این مهم برشمرد و گفت: برای آگاه شدن و شروع به حرکت کارآفرینان سازمانی کافی است آموزش های لازم در این زمینه به آنها ارائه کرد تا جرقه کارآفرینی در ذهن آنان زده شود و درعین حال ضرورت مسئله نیز برای آنها معلوم شود.

فرماندار شهرستان سقز خواستار حمایت مدیران، ایجاد تفکر استراتژیک کارآفرینی، ایجاد عوامل ساختاری و فرهنگی جهت بسترسازی برای فعالیت مستمر کارآفرینان سازمانی شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌ها گفت: آگاه ساختن شرکت کنندگان با استعدادهای نهفته کارآفرینی و هدایت آنها به سوی نوآوری، توسعه و ایجاد جو کارآفرینی درون سازمانی و ایجاد اطمینان در شرکت کنندگان از اهداف برگزاری این دوره است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon