مسئولان فدراسیون از حضور وزنه‌برداران در رقابت‌های نخجوان حمایت نکردند


مسئولان فدراسیون از حضور وزنه‌برداران در رقابت‌های نخجوان حمایت نکردند

خبرگزاری تسینم: قهرمان مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان گفت: وزنه‌بردارن حاضر در مسابقات جهانی نخجوان با هزینه شخصی در این مسابقات حاضر شده و مسئولان فدراسیون برای حضور وزنه‌برداران در رقابت‌های جهانی نخجوان توجهی نشان ندادند.

احسان بیاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره مسابقات جهانی وزنه‌برداری پیشکسوتان در نخجوان اظهار کرد: مسابقات جهانی نخجوان دارای سطح بسیار بالایی برگزار شد و 13 رکورد جهانی نیز در این مسابقات به دست ورزشکاران کشورهای روسیه و آذربایجان شکسته شد اما متاسفانه ورزشکاران ایرانی نتوانستد رکوردی در سطح جهانی بزنند.

وی افزود: در این رقابت‌ها، 240 وزنه‌بردار از 32 کشور‌ جهان حضور داشتند و ایران توانست رتبه تیمی سوم را کسب کند؛ البته با توجه به این که یکی از اعضای تیم ملی اوت شد، با حضور 7 نفر رتبه بهتری نمی‌توانستیم کسب کنیم اما ایران توانایی لازم را برای قهرمانی در این تورنومنت داشت.

قهرمان مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان درباره حضور پیشکسوتان در این مسابقات نیز گفت:ورزشکاران ایرانی که در این مسابقات حضور یافتند، همه با هزینه‌های خود بوده و فدراسیون هزینه اعزام را بر عهده نگرفت؛ به همین دلیل که اعزام به مسابقات با هزینه شخصی ورزشکاران بود، آن‌ها آمادگی کامل را برای شرکت در آن نداشتند و همه به دنبال اسپانسر بودند و من و فرزاد بویری نیز با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد بستیم.

وی تاثیر موفقیت پیشکسوتان را بر روحیه و سطح‌کار جوانان وزنه برداری بیان کرد: پیشکسوتان عضو اصلی ورزش در کشور هستند و عامل تشویق و کمک به جوانان در همه عرصه‌ها به شمار می‌روند و من نیز سعی کرده‌ام همیشه کمک و یاری‌رسان جوانان علاقه‌مند به این رشته باشم ولی متاسفانه در کشور ما توجه خوبی به پیشکسوتان نمی‌شود و از همه مسولان درخواست دارم که به پیشکسوتان بی‌توجهی نکنند.

قهرمان وزنه‌برداری مسابقات جهانی نخجوان پیرامون همکاری هیئت وزنه‌برداری اصفهان با این ورزشکاران تصریح کرد: هیئت‌ وزنه‌برداری اصفهان همراهی و کمک قابل توجهی به وزنه برداران و پیشکسوتان پیش از این مسابقات انجام داده و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon