بیش از ۵ هزار خانوار خلخال زیر پوشش کمیته امداد هستند

بیش از 5 هزار خانوار خلخال زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان خلخال گفت: بیش از ۵ هزار خانوار شهرستان خلخال که ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان را شامل می شوند، زیر چتر حمایتی کمیته‌ امداد این شهرستان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی ظهر امروز در دیدار با خانواده های نیازمند و ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه اظهار کرد: تلاش های نهاد مقدس کمیته‌ امداد در محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان و رسیدگی به مشکلات معیشتی آنان و تلاش برای توانمندسازی خانواده های نیازمند قابل توجه و ستودنی است.

وی تصریح کرد: بیش از 5 هزار خانوار شهرستان خلخال که 10 درصد جمعیت این شهرستان را شامل می شوند، زیر چتر حمایتی نهاد مقدس کمیته‌ امداد این شهرستان خلخال قرار گرفته و از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: فقرا و محرومان ولی نعمتان ما هستند که باید در همه‌ زمینه ها به ویژه توانمندسازی آنان تلاش های بسیاری را به منصه‌ ظهور بگذاریم تا با توانمندی آنها عزت و کرامت این افراد بیش از گذشته حفظ شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال نیز در این دیدار گفت: طرح مفتاح الجنه با هدف احیای ارزش های دینی، همنشینی با فقرا، تکریم نیازمندان، ایجاد حس همدلی بین اقشار نیازمند جامعه و تحکیم روابط عاطفی و اهداف معنوی و ارزشی دیگر برگزار می شود.

بهرام علیقلی زاده با بیان اینکه خیران و مسئولان متدین و متعهد در این طرح از نزدیک با مشکلات خانواده های محروم آشنا می شوند، اظهار کرد: در قالب این طرح رسیدگی به امور فقرا و محرومان تسریع و تسهیل بیشتری می یابد.

وی افزود: در هفته‌ احسان و نیکوکاری 130 خانوار نیازمند مالی شهرستان از مساعدت های نقدی خیران به صورت های مختلف بهره مند شده و نیازهای خود را رفع کرده اند.

مدیر کمیته امداد خلخال با تشریح اینکه از آغاز ماه ضیافت الهی بیش از یک هزار سبد کالایی شامل کالاهای ضروری و مورد نیاز توسط کمیته‌ امداد در بین خانوارهای نیازمند و محروم خلخال توزیع شده است، بیان کرد: اقلام تحویلی به خانواده ها در قالب سبد کالایی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و شکر است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon