فراخوان خاطره نویسی سرزمین مجاهدت‌های خاموش اعلام می‌شود

فراخوان خاطره نویسی سرزمین مجاهدت‌های خاموش اعلام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فراخوان خاطره نویسی سرزمین مجاهدت‌های خاموش و شمالغرب کشور در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امین مرادی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه دفتر ادبیات و فرهنگ پایداری استان کردستان از اعلام فراخوان سراسری خاطره نویسی ویژه منطقه کردستان و شمالغرب در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: به  فرموده مقام معظم رهبری حوزه هنری امید هنر انقلاب است و براین مبنا حوزه هنری در بحث ادبیات مقاومت و نیز انقلاب اسلامی به صورت ویژه فعالیت می‌کند و بخش عمده ای از فعالیت های حوزه هنری در این راستا تعریف شده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به رشادت های صورت گرفته در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تصریح کرد: چه وظیفه ای مهم تر از معرفی این رشادت ها و دلاوری ها می تواند ما را از این مسئله دور کند.

وی گفت: جوانان و نسل امروز باید بدانند در سایه این رشادت ها است که امروز ایران اسلامی اقتدار جهانی پیدا کرده است و در حالیکه استکبار جهانی تمام قد در مقابله با جهان اسلام ایستاده است وجود نظام اسلامی است که نقشه های شوم آنان  را در منطقه خنثی نموده و شر آنان را به خودشان برمی‌گرداند.

مرادی افزود: قطعاً باید تمامی دستگاه های استان را نیز به سمت فعالیت در این مسیر سوق داد  تا بتوانیم با استفاده از توان ادارات استان در زمینه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان که بسیار مغفول مانده استفاده و کم کاری های صورت گرفته را جبران کنیم.

وی سپس به تهیه اولین فراخوان سراسری خاطره نویسی در استان کردستان اشاره کرد و گفت : خوشبختانه با نظرخواهی صورت گرفته  از سایر اعضای جلسه فراخوان خاطره نویسی سرزمین مجاهدت های خاموش ویژه منطقه کردستان و شمالغرب به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon