روز قدس عرصه نمایش یکپارچگی جهان اسلام است‌

روز قدس عرصه نمایش یکپارچگی جهان اسلام است‌

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرمانداری کامیاران با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس عرصه نمایش یکپارچگی جهان اسلام در برابر دشمنان دین خداست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کریم پیری  ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس  که در فرمانداری کامیاران برگزار شد اظهار کرد: حمایت مردم مسلمان ایران از فلسطین با گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی نشان دهنده مواضع روشن و شفاف جمهوری اسلامی در برابر استکبار بویژه رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: مردم ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بیدار بوده و امام خمینی(ره) با تاکید بر قرآن و آیین اسلامی کشور ما را از گزند قدرت‌های شرق و غرب چه در فضای بین الملل و چه در فضای منطقه‌ای محفوظ نگاه داشت.

فرماندار شهرستان مریوان با برجسته سازی رویکرد امام خمینی (ره) در طراحی و ابتکار ایشان در نام گذاری روز جهانی قدس تصریح کرد: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و ملت ایران و نمایان سازی بیداری اسلامی و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی از اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی گفت: در شرایطی که کشورهای غربی دم از حمایت از حقوق بشر می‌زنند زنان و کودکان فلسطین زیر بمباران و ضرب گلوله رژیم غاصب فلسطین جان می‌دهند و آنها سکوت کرده‌اند.

پیری با اشاره به کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن  راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مردم ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور محکوم کردن جنایات رژیم شهیونیستی  و حامیانش امسال هم هر چه پرشورتر در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و به جهانیان ثابت می‌کنند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

وی گفت: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی تقابل خود را با اسلام را عملی می‌کند و در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت کامل اختیار می‌کند.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس در کامیاران از ساعت 10 صبح جمعه از میدان امام خمینی(ره) شروع شده و در چهار راه اصلی شهر پایان یابد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon