تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین برای نابودی نسل مسلمانان است

تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین برای نابودی نسل مسلمانان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اهل سنت کامیاران تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سرزمین های اشغالی فلسطین ‌را نقشه شوم استکبار جهانی برای نابودی و قطع نسل مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا توفیق قربانی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در کامیاران که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فلسطین و قدس متعلق به همه مسلمانان دنیا است و موضوع قدس اختصاص به یک مذهب و یا فرقه‌ای خاص ندارد.

وی با بیان احادیثی از پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع)گفت: قرآن از 1400سال قبل دشمنان اسلام را معرفی کرده و خطاب به رسول خدا می‌فرماید بزرگترین دشمنان اسلام قبل از مشرکان یهودیان هستند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با اشاره به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سرزمین های اشغالی فلسطین آن را نقشه شوم استکبار جهانی برای نابودی و قطع نسل مسلمانان دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف حضرت امام خمینی(ره) از نام‌گذاری روز قدس تقویت وحدت بین مسلمانان در سراسر جهان برای مقابله با دشمنان بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز بزرگ به عنوان روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: مسئله فلسطین یک مسئله مهم جهانی است و اگر یک مسلمان در این روز بر رژیم سفاک اسراییل یک مرگ بفرستد مانند آنست که در جبهه های جنگ بر علیه آن رژیم ملعون شرکت کرده باشد.

ماموستا قربانی با تشبیه رژیم صهیونیستی به حکومته فرعون تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بسیار بدتر از فرعون عمل می‌کند و علاوه بر کشتار زنان و کودکان و مردم بی گناه غزه گروهی مسلمان نما به نام داعش را در سرزمین‌های اسلامی رها کرده تا به کشتار مسلمانان بپردازند و به مقدسات آنها توهین کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم با زبان روزه و شور و نشاط در خیابان‌ها می‌آیند و هر سال بهتر و زیباتر از سال‌های گذشته این راهپیمایی را برگزار می کنند گفت: حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ملت ایران علیه رژیم صهیونیستی از جمله اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon