اهالی غزه شهاب‌سنگ خوردند مُردند؟!

اهالی غزه شهاب‌سنگ خوردند مُردند؟!

خبرگزاری تسنیم: برخی به‌گونه‌ای موضع می‌گیرند که انگار اهالی غزه شهاب‌سنگ خورده‌اند و مُرده‌اند یا اینکه وبا آمده و همه را با خودش برده است! دریغ از حتی کوچکترین اشاره‌ای به اسم و عنوان رژیم صهیونیستی به‌عنوان آفریننده این جنایات!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیدمحسن میرشمسی، خبرنگار، طی یادداشتی نوشته است:

در روزنامه‌های‌شان تا همین دیروز اثری یا خبری از جنایات صهیونیست‌ها علیه مظلومان فلسطینی نبود. نه تیتر یکی، نه خبر یکی، نه عکس یکی؛ هیچ!

خداحافظی جادوگرِ میلیاردرِ مستطیلِ سبز برای‌شان مهم بود اما نسل‌کشیِ وحشیانه‌ی فلسطینیان نه.

حالا تحت فشار افکار عمومی عده‌ای از آنها تحت عنوان مدیرمسئول، سردبیر، خبرنگاران و عکاسان فلان روزنامه دست به قلم شده‌اند و بیانیه‌ای نگاشته‌اند که جنگ را پایان دهید اما هیچ نمی‌گویند که چه کسی باید جنگ را پایان دهد.

دریغ از حتی کوچکترین اشاره‌ای به اسم و عنوان رژیم صهیونیستی به‌عنوان آفریننده این جنایات و کشتارها و خونریزی‌ها و ایضاً حامیان بین‌المللی این رژیمِ منحوس مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان که رسماً و علناً از حمله صهیونیست‌ها به غزه دفاع و حمایت می‌کنند.

این از روزنامه‌هایشان؛ آن‌هم از به اصطلاح هنرمندانِ روشن‌فکرشان که در پوزیشن‌های مصنوعی عکس‌های یادگاری می‌گیرند با دست‌نوشته‌ای به دست که کشتن همنوعان خود را متوقف کنید!

اما نمی‌گویند چه کسی باید کشتار را متوقف کند؟! چه کسی باید به جنگ پایان دهد؟! چه کسی کشتار به راه انداخته است؟! چه کسی نسل‌کشی می‌کند و زن و بچه و پیر و جوان و ... را از دم تیغ می‌گذارد؟!

معلوم نیست چرا کمترین اشاره‌ای به رژیم صهیونیستی نکرده و با قاطعیت و صراحتاً رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش بویژه آمریکا را به‌عنوان مسئول این جنایات غیرانسانی معرفی و محکوم نمی‌کنند؟!

بیانیه‌ها و پیام‌هایی به غایت کُلّی که مشخص نیست چه کسی قاتل و چه کسی مقتول است و چه کسی جنگ را تحمیل‌ کرده و چه کسی مورد حمله واقع شده و چه کسی می‌کُشد و چه کسی کشته می‌شود ...؛ نه سیخ بسوزد نه کباب!

به‌گونه‌ای موضع می‌گیرند که انگار اهالی غزه شهاب‌سنگ خورده‌اند و مُرده‌اند یا اینکه وبا آمده و همه را با خودش برده است!

بعد با 5 سال تأخیر آمده‌اند و می‌خواهند شعار "نه غزه نه لبنان"شان را لاپوشانی کنند و انتظار دارند افکار عمومی این توجیهات و این "من نبودم،‌ دستم‌ بود"ها را بپذیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon