راهپیمایی روز قدس نفرین بر رؤسای ساکت کشورهای اسلامی است

راهپیمایی روز قدس نفرین بر رؤسای ساکت کشورهای اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس نفرین و لعن بر تمامی قارون‌های منطقه است که خود را رؤسای کشورهای اسلامی می‌نامند ولی در این ماجرا ساکت‌اند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال گفت: با توجه به فجایعی که صهیونیست‌ها در غزه می‌آفرینند، روز جهانی قدس امسال بیش از سالیان گذشته شکوه خواهد داشت.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: در روایتی از نبی اکرم(ص) طبق نقل‌ها رسیده است، آن‌کس که صبح کند و به فکر مسلمان‌ها نباشد، مسلمان نیست و آن‌کس که فریاد مظلومیت مسلمانی را بشنود و پاسخش نگوید، مسلمان نیست. امروز جهانیان فریاد مظلومیت غزه را می‌شنوند و می‌بینند که این رژیم جعلی بی‌رحمانه بر پیر، جوان و کودکان می‌تازد و بیمارستان‌ها و مساجد را بمباران می‌کند ولی باز هم سکوت می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی، غزه را به کانونی از آتش بر مسلمانان روزه‌دار تبدیل کرده است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) است در حقیقت فریاد ضدظلم و ضدطغیان و لبیک به ندای نبی اکرم(ص) است و بنده بر این باورم ان‌شاءالله امسال باشکوه‌ترین راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور به‌ویژه در تهران شاهد خواهیم بود.

آیت‌الله خاتمی در مورد پیام حضور مردم در روز جهانی قدس تصریح کرد: این حضور، فریاد نفرین به عاملان این جنایت، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است. این حضور، نفرین به رؤسای کشورهایی مانند آلمان، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهایی است که کنار این رژیم جلاد قرار می‌گیرند و جنایات این رژیم را تأیید می‌کنند، همچنین نفرین و لعن بر تمامی قارون‌های منطقه است که خود را رؤسای کشورهای اسلامی می‌نامند ولی در این ماجرا ساکت‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سلام و درود خداوند بر امام(ره) عظیم الشأن و خلف صالحش مقام معظم رهبری که سنگر ایران اسلامی را سنگر ظلم‌ستیزی قرار داده‌اند.

انتهای پیام/*1

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon