"مقاومت" پایه‌های موجودیت اشغالگران صهیونیست را متزلزل کرده است

"مقاومت" پایه‌های موجودیت اشغالگران صهیونیست را متزلزل کرده است

خبرگزاری تسنیم: جمعیت حامیان آزادی قدس شریف ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهان قدس، مقاومت را متزلزل کننده پایه‌های موجودیت اشغالگران صهیونیست دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعیت حامیان آزادی قدس شریف با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس و فاجعه غمبار غزه، از عموم ملت شریف ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهان قدس دعوت کرد. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«مسؤولین محترم کشور ایران و مردم ما و ملّت‌های اسلامی از مبارزه با ]اسرائیل[ این شجرۀ خبیثه و ریشه‌کن کردن آن دست نخواهند کشید و به یاری خداوند تعالی، از قطرات پراکنده پیروان اسلامی و توان معنوی اُمّت محمّد صلّی الله علیه و آله و امکانات کشورهای اسلامی باید استفاده کرد و با تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در سراسر جهان، اسرائیل را از گذشته جنایت‌بار خود پشیمان و سرزمین‌های غصب شده مسلمانان را از چنگال آنان خارج کرد.»
امام خمینی (ره) ـ 6/5/1366

سرزمین فلسطین در آستانه روز جهانی قدس امسال، در موقعیت بسیار اسفناک و خون‌باری قرار گرفته است.

گرگ‌‌زادگان اسرائیلی از آسمان و زمین و دریا، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را آماج باران موشک‌ها، توپ‌ها و تانک‌های خود قرار داده و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشند.

روز و ساعتی نیست که خانه‌ای در غزه موشکباران نشود و ساکنان مظلوم آن، زیر خروارها سنگ و آوار دفن نشوند.

خیابان و کوچه‌ای در غزه نیست که در آن شطی از خون جاری نشده باشد. امروز فریاد استغاثۀ کودکان و زنانِ بی‌پناه و مظلوم فلسطینی در سراسر جهان طنین‌انداز است.

سگ‌های هار اسرائیلی تحت حمایت آشکار شیطان بزرگ ـ آمریکا ـ و شیطان‌زادگان اروپایی و سکوت و مماشات مرگ‌بار سازمان‌های حقّه‌باز و فریب‌کار بین‌المللی، از هیچ جنایت و قساوتی کوتاهی نمی‌کنند. از همه مهم‌تر این که، آن‌ها این قتل‌عام وحشیانه را تحت پوشش فرضیه «قوم برگزیده» و تعلیمات نژادپرستانه و قوم‌گرایانه تورات و تلمود تفسیر و توجیه و تصریح می‌کنند که خون غیریهودی در مقابل هدف یهود ارزش ندارد. عمدۀ برنامه‌ریزان و سیاستگذاران نظام سلطه جهانی نیز یا یهودی و ماسونی‌اند و یا صهیونیست مسیحی پایبند به این فرضیه که با بی‌شرمی تمام از اقدامات جنایت‌بار و ضدانسانی اشغالگران مهاجم اسرائیلی جانبداری و پشتیبانی می‌کنند.

اسفبارتر از این، شاهان و شیوخ فاسدِ بی‌شخصیت بلاد اسلامی هستند که بی‌هیچ استقلال و اراده‌ای، به تبعیت از اربابان جهانی و غارتگران بین‌المللی موضع‌گیری و اقدام می‌کنند و چشم و گوش خود را در برابر این فاجعه بزرگ تاریخی بسته و در کاخ‌های افسانه‌ای خود سرگرم مستی و هرزگی هستند.

کیست نداند که فتنه جریان‌ها و پدیده‌هایی چون گروه‌ها و دستجات مسلح تکفیری در کشورهای اسلامی، به خصوص در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، مصر، یمن، نیجریه و ...، توطئه‌ای سازمان‌یافته و ساخته و پرداخته سازمان جهانی صهیونیسم است که پشتیبانی و تدارکات مالی و لجستگی آن به عهده کمپانی‌های بزرگ یهودی آمریکا و اروپا و نیز برخی تاج‌داران کشورهای اسلامی منطقه است؟

مأموریت اصلی این جریان‌های منحرف ضدسنت‌های نبوی و تعلیمات اسلامی، صرف نظر از معرفی و ارائه چهره‌ای مخدوش، ترسناک و خطرناک از دین حنیف اسلام، ایجاد حاشیه امن و آرام برای دولت جعلی یهودی در فلسطین بر مبنای دکترین صهیونی «استراتژی پیرامونی اسرائیل» است. این‌ها، واقعیت‌های مصیبت‌بار روزگار ما در برهۀ کنونی است؛ اما این حقیقت را نباید نادیده انگاشت که تمام این حوادث و رویدادهای توطئه‌آمیز، از جمله تحریم و فشارهای اقتصادی، سیاسی، روانی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی نشانه انفعال، استیصال و جنون کسانی است که کانون‌ها و مراکز اصلی و پشت پردۀ قدرت نظام سلطه جهانی را در دنیای کنونی رهبری و مدیریت می‌کنند. بیداری روزافزون مردم در سراسر جهان، به خصوص بیداری اسلامی در میان بیش از یک میلیارد مسلمان، سبب گردیده، جهان در آستانه یک تحول بزرگ و «یک پیچ تاریخی» قرار گیرد. از نظر آن‌ها، نیز «نقطۀ مرکزی و کانونی» این رویداد و تحول، انقلاب اسلامی ایران است.

گفتمان انقلاب اسلامی امروز مرزهای جغرافیایی را در منطقه و بلکه جهان در نور دیده است. این گفتمان نه فقط صدای شکستن استخوان‌های کمونیسم را به دنیا اعلام کرد بلکه دنیای سرمایه‌داری را به چالش کشیده و به بن‌بست کشانده، و هم‌اکنون جایگاه رفیعی در میان نخبگان، دانشمندان و جوانان جویای حقیقت در چارچوب احیای تمدن بزرگ اسلامی در سراسر عالم، به خصوص بلاد اسلامی، پیدا کرده است.

آن چه امروز در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و ... بسیاری از کشورهای حول محور مقاومت، پایه‌های موجودیت اشغالگران صهیونیست در فلسطین را متزلزل کرده، بی‌هیچ تردیدی متأثر از این گفتمان است.

اگر دیروز سگ‌های هار و درنده اسرائیلی، طی جنگ شش روزه ـ سال 1346 ش/ 1967 م ـ، چند کشور عربی را با تمام ارتش‌های کلاسیک و آلات و ادوات جنگی به شکست و تسلیم کشاندند و به دنبال آن جشن خون در اراضی اشغالی و بلکه تمام مناطق یهودی‌نشین جهان راه انداختند، امروز در جنگ 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه به خوبی ثابت شد که دولت صهیونی در فلسطین آن‌چنان آسیب‌پذیر و شکننده است که زنگ زوال آن به صدا در آمده و شماره‌های معکوس مرگ آن آغاز شده است. مقاومت جانانه جوانان مسلمان غزه طی روزهای اخیر سند و گواه محکمی بر این مدعاست. این نیست جز تحقق همان گفتمان «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود». و این مترادف با نابودی نظام سرمایه‌داری حاکم بر دنیای امروز است.

خیزش مردم آزادۀ پنج قاره جهان ـ از آفریقا تا آمریکای لاتین و آسیا و از قلب آمریکا در نیویورک، تا لندن و پاریس، یعنی کانون‌های قدرت صهیونیسم، در حمایت از مردم مظلوم غزه از یک سو و علیه اسرائیل و هم‌پیمانان آمریکایی و اروپایی آن و مهم‌تر از آن، شعار هماهنگ و یک‌پارچه جهانی برای «آزادی فلسطین» و نابودی دولت یهودی از سوی دیگر، خود یک نشانه بزرگ تاریخی است.

جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف بر این باور است که سنت الهی، تبدیل‌ناپذیر و نصر و ظفر الهی نزدیک است.

این سازمان مردم‌نهاد ضمن تجدید میثاق با آرمان مقدس آزادی سراسر فلسطین و حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار و نفرت خود را در برابر جنایات درندگانِ آدم‌کشِ خبیث و نجس اسرائیلی و شرکای جهانی و منطقه‌ای آن ابراز می‌دارد و از مردم فداکار، مؤمن و شجاع ایران اسلامی دعوت می‌کند با حفظ آگاهی، هشیاری و حضور حماسی خویش، چون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را در برابر این رویداد بزرگ تاریخی به شایستگی تمام ادا کنند؛ آن‌چنان که رهبر معظّم انقلاب اسلامی فرمودند:

«جمعۀ آخر ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل عظیم ما (رضوان‌الله علیه) روز قدس نامیده شد، در پیش روی ماست و در این ماه رمضان کاملاً مجاور لیالی قدر، باید همان‌طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می‌گذرانیم و با دعا و تضرع خود به درگاه الهی، می‌خواهیم که آینده‌ای مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیلۀ‌القدرتاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع‌الفجرِ نجات ملت‌های مسلمان و خصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. (24/1/1369)
                                                                       
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف
29 تیر 1393 ش/22رمضان‌المبارک 1435ه.ق

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon