تولید کتاب صوتی «دا» و «لشکر خوبان»

تولید کتاب صوتی «دا» و «لشکر خوبان»

خبرگزاری تسنیم: مسئول سوره مهر الکترونیک از فعالیت این بخش از انتشارات در حوزه تولید کتاب صوتی در سال جاری خبر داد و گفت: خاطرات دفاع مقدس مانند «دا»، «لشکر خوبان»، «پایی که جاماند» و... در اولویت هستند.

امین نادری، مسئول سوره مهر الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های جدید این بخش از انتشارات در سال جاری گفت: در سال گذشته تولید کتاب الکترونیک در دستور کار انتشارات قرا گرفت که طبق برنامه‌ریزی تعداد 300 عنوان اثر در پایان سال گذشته تولید و در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی عرضه شد. بسیاری از این آثار با استقبال خوب از سوی مخاطبان مواجه شد که در این میان سهم بیشتر با کتاب‌هایی بود که در حوزه خاطرات دفاع مقدس نوشته و منتشر شده‌لند.

وی ادامه داد: برنامه انتشارات در سال جاری، ادامه روند تولید و آماده‌سازی کتاب‌های الکترونیک و عرضه جدیدترین آثار منتشر شده با این فرمت است. علاوه بر این، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است وارد تولید کتاب‌های صوتی و تعاملی شویم. تولید این آثار با توجه به استفاده آسان از منابع منتشر شده برای مخاطبان انجام خواهد شد.

نادری یادآور شد: در حال حاضر مشغول ایجاد زیرساخت‌ها برای تولید و فعالیت در این زمینه هستیم. انتخاب گوینده آثار و ایجاد امکانات لازم برای فعالیت در این رابطه از جمله این موارد است. قرار است در فاز نخست تمامی آثار پرمخاطب انتشارات سوره مانند خاطرات دفاع مقدس در اولویت خواهند بود. بر همین اساس، تولید کتاب صوتی از آثاری مانند «لشکر خوبان»، «دا»، «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جاماند»، «بابا نظر» و... در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران