تیم امید گسترش فولاد در مسابقات کشوری حضور می‌یابد

تیم امید گسترش فولاد در مسابقات کشوری حضور می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز گفت: امسال با توجه به این که تیم امید در مسابقات کشوری حاضر و نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، بهمن خطیبی درباره آغاز تمرینات تیم امید اظهار کرد: تمرینات آماده سازی تیم امید گسترش فولاد تبریز از  چند هفته قبل آغازشده و بالای 80درصد تیم تکمیل شده است و 20 درصد باقیمانده نیز در روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: تیم امید فوتبال گسترش فولاد تبریز امسال در مسابقات لیگ دسته یک حاضر خواهد شد. مسابقاتی که از اواخر شهریورماه آغاز می شود و امیدوارم در این مسابقات باقدرت حاضر شویم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرپرست تیم امید فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: امسال با توجه به این که تیم امید در مسابقات کشوری حاضر خواهد شد و نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی را خواهد داشت و با توجه به این موضوع تیم جدید و متفاوتی را نسبت به سال قبل شاهد خواهیم بود.

خطیبی تصریح کرد: تیم امید گسترش فولاد تبریز با توجه به این که اولین نماینده تبریز در رده امید در لیگ دسته یک است و با این شرایط همه بازیکنان و کادر فنی تیم سعی و تلاش خود را برای رسیدن به لیگ برتر خواهند کرد تا در لیگ برتر حضور پیدا کنیم

وی در ادامه تاکید کرد: همه حریف‌های تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته یک از توانایی بالایی برخوردار هستند ولی از اصلی‌ترین حریف‌های تیم امید گسترش فولاد تبریز می‌توان به تیم های ابومسلم خراسان، صبای قم، و شهرداری تبریز و دیگر تیم ها نام برد که می‌توانند برای گسترش فولاد تبریز حرف‌های سر سختی باشند.

خطیبی  خاطر نشان کرد: مسابقات با حضور شانزده تیم در دو گروه شمال و جنوب که تیم های شمالی کشور در گروه شمال و تیم های جنوب کشور در گروه جنوب با حضور شش تیمی دسته‌بندی خواهند شد و از بین این شانزده تیم حاضر چهار تیم به لیگ صعود خواهند کرد از هر گروه دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.

وی افزود: تیم امید گسترش فولاد تبریز با جذب چند بازیکن از رده‌های پایه و جوانان در حال تکمیل بازیکنان است و امید است با این بازیکنان جوان نتایج شایسته را که در خور شهر تبریز است را کسب کند و به لیگ برتر راه پیدا کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon