نمایندگان استیضاح کننده وزیر نیرو با چیت‌چیان دیدار می‌کنند

نمایندگان استیضاح کننده وزیر نیرو با چیت‌چیان دیدار می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: به دلیل عقب افتادن استیضاح امشب اعضای کمیسیون کشاورزی، جلسه‌ای با وزیر نیرو داریم که در آن موضوعات مطرح شده برای استیضاح مثل تونل بهشت‌آباد و طرح انتقال آب را بررسی می‌شود.

علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره جلسه 12 نماینده استیضاح کننده با وزیر نیرو اظهار کرد: من به دلیل مشکلات و جلساتی که با دیگر وزارت‌خانه‌ها داشتم نتوانستم در این جلسه شرکت کنم اما بر اساس اخباری که به من رسیده، فرصت یک ماهه با وساطت رئیس مجلس به وزیر نیرو داده شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه بیش از 3 ماه فرآیند اعلام وصول این استیضاح به طول انجامیده و اگر وزیر کاری می‌خواسته انجام دهد حداقل در این 3 ماه انجام می‌داد اما حالا با توجه به این که رئیس مجلس واسطه شده شرایط به گونه‌ای است که 1 ماه به وزیر فرصت داده شده تا در شرایط بهبودی ایجاد کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل عقب افتادن استیضاح، امشب اعضای کمیسیون کشاورزی جلسه‌ای با وزیر نیرو داریم که در آن تلاش داریم موضوعات مطرح شده برای استیضاح مثل تونل بهشت‌آباد و طرح انتقال آب به فلات مرکزی را بررسی کنیم و راه‌چاره‌ای برای این امر بدست آوریم هم‌چنین قرار است نمایندگان اصفهانی به طور مشخص طرح تونل بهشت آباد را مطرح کنند و راه‌چاره‌ای برای آن بیندیشند.

وی با اشاره به اعلام وصول نشدن استیضاح از طرف هیئت رئیسه افزود: البته مجلس و نمایندگان با دولت تعامل نمی‌کنند و در مواقعی که نیاز به اخطار و یا استیضاح باشد ما اقدام می‌کنیم اما متأسفانه هیئت رئیسه مجلس در اعلام وصول کردن استیضاح دچار تخلف شد و با دولت تعامل می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon