تخت‌خواب‌های بیمارستان اردبیل به یک هزار مورد افزایش می‌یابد

تخت‌خواب‌های بیمارستان اردبیل به یک هزار مورد افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز افزایش بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی اردبیل به ۱ هزار تخت را از وزیر بهداشت دریافت کردیم که دانشگاه علوم پزشکی باید به انجام آن اقدام کند.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در نشستی که اخیراً با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتم اخذ مجوز افزایش 500 تخت به مراکز درمانی و تبدیل آن به 1 هراز تخت مطرح شد و مورد قرار تصویب گرفت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: در این نشست قرار شد مسؤلان استانی با بهره گیری از ظرفیت فاینانس نسبت به احداث این بیمارستان هزار تخت خوابی اقدام لازم را انجام دهند که در این خصوص هماهنگی های لازم با استاندار اردبیل انجام شده است.

وی از انجام تفافق لازم برای تأمین نیروهای فوق تخصصی آنکولوژی، فوق تخصص شبکه چشم و جراح عروق و استقرار آن در مزاکر درمانی اردبیل خبر داد.

حقیقت پور افزود: امیدواریم با استقرار این پزشکان در مراکز درمانی اردبیل دیگر نیازی به مراجعه بیماران به سایر استان ها و مرکز کشور نباشد و به راحتی بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: وزیر بهداشت در کنار قولی که برای سفر به اردبیل داده است نسبت به تأمین بیمارستان ها ی64 تخت خوابی نمین و 32 تخت خوابی نیر قول مساعد داده و در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

وی از تأمین 1 دستگاه آمبولانس مناسب برای مرکز درمان بستر سرعین و 1 دستگاه سونوگرافی برای این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا برای سرعین که همه ساله میزبان بیش از 8 میلیون گردشگر است زیر سخت مورد نیاز بهداشتی و درمانی و احداث یک بیمارستان120 تخن خوابی را پیش بینی کنیم تا این شهرستان در آینده مشکلی از لحاط بهداشتی و درمانی نداشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon