ساماندهی مسیر مریوان -کانی‌دینار ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساماندهی مسیر مریوان -کانی‌دینار 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مریوان گفت‌: مسیر بین شهری کانی دینار به مریوان یکی از نقاط حادثه خیزی است که برای ساماندهی آن بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد فلاحی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان مریوان که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با اشاره به وجود هفت هزار خودرو در شهرستان مریوان اظهار کرد: ساماندهی و روان سازی ترافیک شهرستان مریوان امری است که نیازمند طرح ها و پروژه‌های کارشناسانه است و اجرای طرح گاردریل جاده مریوان به کانی‌دینار نیز در این راستا ضروری است.

ساماندهی مسیر کانی‌دینار ـ مریوان 3 میلیارد تومان نیاز دارد

وی گفت: در امر ساماندهی و روان سازی ترافیک مریوان اقدامات خوبی صورت گرفته است اما این اقدامات کم بوده و ساماندهی مطلوب ترافیک مریوان نیازمند توجه بیشتری است.

فرماندار مریوان با تشریح وضعیت مسیر ارتباطی مریوان به کانی دینار خاطر نشان کرد: مسیر بین شهری کانی دینار به مریوان یکی از نقاط حادثه خیزی است که برای ساماندهی آن بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

انجام اقدامات اولیه برای تأمین روشنایی مسیر مریوان ـ کانی‌دینار

وی از تأمین جاده مریوان به کانی دینار خبر داد و گفت: نصب گاردریل و تأمین روشنایی در جاده مریوان به کانی دینار نه تنها سبب روان سازی ترافیک می‌شود بلکه از بار خطرات ترافیکی موجود در این جاده نیز می‌کاهد که خوشبختانه اقدامات اولیه تأمین روشنایی این مسیر انجام شده و هم اکنون در پی جذب بودجه برای انجام این کار هستیم.

فلاحی افزود: استفاده مردم از وسایل حمل و نقل همگانی در کنار آموزش فرهنگ صحیح رانندگی به رانندگان هم یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در نقاط مرکزی مریوان در دستور کار شورای ترافیک است

وی خاطر نشان کرد: استفاده از اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در رفت و آمد مردم به ویژه در نقاط مرکزی و تجاری شهر و تشکیل کمیته فنی برای بررسی مسائل به صورت کارشناسی از جمله مواردی است که در دستور کار شورا ترافیک شهرستان مریوان است.

فرماندار مریوان گفت: رفع مشکل اساسی ترافیک نیازمند انجام کارهای اساسی با هماهنگی ادارات عضو شورای ترافیک است و باید پروژه‌های ارزشمند، کوتاه مدت‌، میان مدت و بلند مدت در حوزه شهری اجرا شود و با خدمات رسانی بهتر دین خود را در این حوزه به نحو مطلوب به مردم ادا کنیم.

ساماندهی خودروهای میوه فروش در بهبود وضعیت ترافیک مریوان مؤثر است

وی ساماندهی وضعیت ماشین‌های میوه فروش، ایمن‌سازی و زیباسازی مسیرهای تردد و انجام مطالعات میدانی درباره پروژه‌هایی که در روان سازی ترافیک نقش خواهند داشت از جمله اقداماتی دانست که می‌تواند در روان سازی ترافیک مریوان نقش بسزایی داشته باشند.

دبیر شورای ترافیک شهرستان مریوان هم در این جلسه با مروری به مصوبات و موارد مطرح شده خواستار رسیدگی هرچه بهتر و بیشتر به مسیرهای حادثه خیز درون شهری،ایمن سازی تیرهای برق، رفع نقاط حادثه خیز و خط کشی خیابان‌ها شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon