سکوت سران عرب، حمایت از رژیم صهیونیستی است


سکوت سران عرب، حمایت از رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: این جنایت بیش از ۶۰ سال است که در منطقه، مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را رنج می دهد و ننگین تر از این جنایت سکوت خفت بار سران عربی منطقه است که گویی خود حامی رژیم صهیونیستی هستند.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: این جنایت بیش از 60 سال است که در منطقه، مردم مظلوم  و بی دفاع فلسطین را رنج می دهد و اسباب هراس امت اسلام را فراهم کرده است و ننگین تر از این جنایت سکوت خفت بار سران عربی منطقه است که گویی خود حامی رژیم صهیونیستی هستند.

عضو هیئت رئیسه انرژی مجلس افزود: این که روز قدس یادگار گران سنگ امام خمینی (ره) است و از آن به عنوان کانون حرکت خروشان ملت های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی یاد می شود که امروز با تحریک گروه های ضد انسانی دیکر چون داعش سعی می کنند تا به هر شکل ممکن امت اسلامی را در تنگنا قرار دهند.

وی با بیان این که راهپیمایی روز قدس و عظمت این حضور حیمنه رژیم جعلی صهیونیست را شکسته و بیش از گذشته به امت اسلامی اسباب اتحاد و انسجام حقیقی می بخشد، تصریح کرد: آن هایی که تصور می کنند روز قدس و راهپیمایی آن تأثیر گذار نیست به تحلیل ها و اظهارات روز بعد از قدس دقتی داشته باشند تا بفهمند که بر اثر این حضور آگاهانه مردم دشمنان چقدر عقب نشینی کرده و حتی از تصمیم زور مدارانه خود عقب نشینی می کنند.

نماینده مردم خلخال در مجلس با اشاره به کشتار بی رحمانه کودکان و زنان بی دفاع غزه در روزهای اخیر گفت: قربانی این حرکت های تروریستی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است که با ایجاد فضای امنیتی برای رژیم صهیونیستی سعی می کند تا حامی این حرکت ضد انسانی باشد.

جعفری افزود: امروز امت اسلامی گرفتار رژیم جعلی ضد بشری صهیونیست و اسرائیل شده که حامیان آن ها از حضور این رژیم جعلی در منطقه ابراز رضایت می کنند چرا که به خوبی می توانند اهداف ضد انسانی خود را پیدا کنند.

وی تصریح کرد: روز قدس که حماسه ماندگار از سوی ملت ایران و بنیان مرصوص به همت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است با هدف رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست بنا نهاده شده و عاقبت آن نیز قطعا خوش و مفید می شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با دعوت امت حزب الله منطقه به ویژه خلخال و کوثر برای حضور در این مانور حمایتی حقیقی از مردم بی دفاع فلسطین تداوم این مقاومت را تا محو و نابودی زورگویان عالم  و رژیم غاصب صهیونیستی خواستار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon