فرمایشات مقام معظم رهبری سبب پیشرفت دریایی ایران شده است

فرمایشات مقام معظم رهبری سبب پیشرفت دریایی ایران شده است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اینکه نیروی دریایی به عنوان طلایه دار سواحل کشور پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه سبب شده پیشرفت چشمگیری در صنایع دریایی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، دریادار حبیب الله سیاری بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان مرکز تخصص های دریایی این شهرستان و در محفل قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه بزرگترین افتخار نیروی دریایی ولایت مداری آن است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا به همانند گذشته با معنویت خویشتن را بسازیم.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی دریایی مسیر ولایت مداری را پیش گرفته اند و در این راه خود را آماده دفاع از انقلاب اسلامی کرده اند، اظهار کرد: کارکنان نیروی دربیایی ارتش با روحیه شهادت طلبی از ارزش های والای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن است.

دریادار سیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: نیروی دریایی در دو صحنه جنگ نرم و سخت با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستاده است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی در جنگ نرم و سخت خود را آماده می کند، تصریح کرد: معنویت رکن و عامل اصلی موفقیت نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با برشمردن دلایل اهمیت این نیروی راهبردی، تصریح کرد: نیروی دریایی در ایجاد و ثبات امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران نقشی مهمی را ایفا می کند.

دریادار سیاری با اشاره به اینکه نیروی دریایی به عنوان طلایه دار سواحل کشور پیشرفت بسیاری داشته است، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه سبب شده پیشرفت چشمگیری در صنایع دریایی داشته باشیم؛ وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، شناخت تهدیدها و همچنین شناخت روش‌های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت به دست می‌آید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تأثیر بسیار بالای قرآن در سبک زندگی انسان، اظهار کرد: جوانان مومن و انقلابی سربازان اصلی در عرصه جنگ نرم هستند.

وی با تأکید بر اینکه قرآن مومنان را از جنگ نرم دشمن مصون می دارد، گفت: دشمن در جنگ نرم، با ابزارهای مختلف، تسلط بر افکار و تغییر باورهای دینی و اسلامی را برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می‌کند.

دریادار سیاری با بیان اینکه تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، زندگی به سبک اسلامی - ایرانی و توجه به ارزش‌های دینی و ملی است، بیان کرد: باید با استمداد از قرآن و ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی جامعه را بیمه کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon