نماینده پارلمان لبنان: تنها راه مقابله با اسرائیل توسل به زور است

نماینده پارلمان لبنان: تنها راه مقابله با اسرائیل توسل به زور است

خبرگزاری تسنیم: نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد، تنها راه حل مسئله فلسطین و مقابله با صهیونیست ها توسل به زور و مقاومت در برابر آنان است.

«نوار الساحلی» نماینده پارلمان لبنان در حاشیه اجلاس ترویکای کشورهای اسلامی که در تهران برگزار شد در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درباره اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به نوار غزه گفت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی از حمله به نوار غزه کشتار و نابودی ملت فلسطین است، صهیونیست‌ها قصد دارند یک دولت یهودی را در فلسطین تاسیس کنند.

وی افزود: آنان می خواهند بیشترین مقدار ممکن از فلسطینیان را چه مسیحی باشند و چه مسلمان به قتل برسانند تا بتوانند دولت یهودی مورد ادعای خود را در سرزمین فلسطین مستقر کنند.

نماینده پارلمان لبنان تنها راه مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی را توسل به زور دانست و تاکید کرد: ما در لبنان به این نتیجه رسیده‌ایم که تنها راه حل مسئله فلسطین و مقابله با صهیونیست ها داشتن قدرت و مقاومت در برابر آنان است.

 ارتش رژیم اسرائیل از دو هفته پیش نوار غزه را از زمین و هوا و دریا هدف حملات خود قرار داده است که براساس آخرین گزارش‌ها تاکنون 644 نفر شهید و بیش از 4080 فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز با شلیک موشک به داخل فلسطین اشغالی و مقابله با یورش زمینی نیروهای رژیم اسرائیل به نوار غزه به این حملات پاسخ داده‌اند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت