شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ افغانستان تجاوز اسرائیل به غزه را محکوم کرد

شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ افغانستان تجاوز اسرائیل به غزه را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم: شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ افغانستان با صدور بیانیه‌ای حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که باعث شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم این منطقه گردید را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن این بیانیه به شرح زیر است:
ملت مسلمان فلسطین بیش از شصت سال است که در آتش فتنه صهیونیسم اسرائیل و حامیانش می سوزد.
متاسفانه جهان اسلام هیچ اقدام عملی برای رهایی آنها از زیر یوغ فاشیست های ددمنش و حامیان دروغین آنها که حقوق بشر، دموکراسی ،آزادی بیان و مولفه هائی از این قبیل را به اسارت گرفته اند ، انجام نداده و نمی دهند. نه تنها به یاری مسلمانان مظلوم سرزمین های غصب شده توسط صهیونیستها قیام نکرده بلکه در جهت همکاری با صهیونیسم تروریست و عامل کشتار دسته جمعی مسلمانان و استکبار جهانی – که در برابر جنایت های بی شرمانه آنها مهر سکوت بر لب نهاده، با سکوت شان به جنایت کاران جنگی قرن بیست و یک (صهیونیسم جهانی ) جرات جنایت هر چه بیشتر را داده و می دهند.
شورای اخوت اسلامی ولایت بلخ همگام با اقشار و توده های مختلف امت اسلامی همچون سیل خروشان در حمایت قاطعانه از ملت ستمدیده فلسطین و قدس شریف ضمن مواد ذیل موضع خویش را اعلام می نماید.
1-    حملات هوایی و زمینی رژِیم صهیونیستی به نوار غزه که تا کنون تعداد زیادی شهید و زخمی بر جای گذشته که اکثریت آنها را غیر نظامیان ( مردان و زنان روزه دار و کودکان بیگناه )تشکیل می دهد با شدیدترین الفاظ محکوم می نماییم.

2-     از سران کشورهای مسلمان می خواهیم در برابر کشتار بی رحمانه ی ملت مظلوم فلسطین توسط دولت غاصب سکوت را شکسته و به یاری ملت مسلمان فلسطین بشتابند و همه روابطشان را با این غده سرطانی قطع نمایند.

3-    از سازمان ملل متحد، شورای امنیت، اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی مصرانه می خواهیم در برابر مظالم صهیونیست های غاصب خاموش ننشسته و متجاوزین را بر سر جایشان بنشانند و اعتبار از دست رفته ی شان را اعاده کنند.

4-    ما حمایت قاطعانه خویش را از ملت مسلمان ، شریف و مجاهد فلسطین اعلام نموده و سرزمین قدس شریف را جزء لاینفک جغرافیای اسلامی دانسته و خواهان محو کامل رژیم اسرائیل از جغرافیای جهان می باشیم.

5-    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و دعای خیر در حق مردم مظلوم فلسطین و شفای عاجل برای مجروحین موشک باران اخیر همدردی خود را با خانواده های داغدار شهدای مظلوم غزه اعلام نموده، تنفر و انزجار عمیق خود را از صهیونیسم غاصب و اشغالگر و حامیان آنها اعلام می داریم.

انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان