جنایات‌کاران غزه، در روز قدس شرمنده می‌شوند


جنایات‌کاران غزه، در روز قدس شرمنده می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقصران اصلی کشتار مردم در غزه و ساکتین این ماجرا در آتش خشم مردم مظلوم و مسلمان حامی فلسطین بی آبرو می شوند.

منصور حقیقت پور در آستانه روز قدس در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار کرد: این نهایت خفت و خاری برای کشورهای عربی منطقه، سازمان های مدعی حقوق بشر و متظاهران به از دفاع حقوق انسان ها است که شاهد کشتار بی رحمانه در فلسطین باشند اما سکوت اختیار کنند.

وی با بیان این که پیام روز قدس پیام آشکار حمایت امت اسلامی در یاری گری به مظلوم و جهاد مقدس علیه ظالمان روزگار گفت : امسال راهپیمایی روز قدس از چند جهت دارای اهمیت است که در نوبت اول امت اسلامی در روز قدس توقفگاهی برای جنایات رژیم صهیونیستی می شود و شجاعت و غیرت امت اسلامی را در دفاع از مظلومان نشان می دهد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جنبه دیگر این حماسه ملی و جهانی را جنبه ابراز و اعلام نفرت از اعمال ضد انسانی صهیونیست جهانی برشمرد و افزود: تأسفی که امروز جامعه بشری می خورد و سر خود را در مقابل این جنایت پایین می اندازد به دلیل سفاکی صهیونیست است که از سوی آمریکای جنایتکار مورد حمایت جدی است.

حقیقت پور تصریح کرد: ملت ها مسلمان یوم جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به آوردگاه همبستگی، اتحاد و همدلی واقعی تبدیل می کنند و برای همه ثابت می شود حمایت از مظلومان دنیا حمایت همراه با حفظ عزت و سلامت است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon