کانادا هم پروازهای خود به تل‌آویو را لغو کرد

کانادا هم پروازهای خود به تل‌آویو را لغو کرد

خبرگزاری تسنیم: کانادا اعلام کرد که به دلیل اوضاع غزه، پروازهای این کشور به تل آویو لغو شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، کانادا نیز اعلام کرد پروازهای خود به تل آویو را لغو کرده است.
شرکت هواپیمایی کانادا اعلام کرد که در پی حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطینی به پایتخت رژیم صهیونیستی، پروازهای خود تل آویو را لغو کرده است.

سازمان هوانوردی آمریکا تمام پروازهای خطوط هوایی این کشور به اسرائیل را برای 24 ساعت آینده لغو کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که به نزدیکی فرودگاه بین المللی بن گوریون تل آویو راکت شلیک شد. هاآرتص گزارش داد یک راکت به شهر یهود واقع در 5 کیلومتری فرودگاه بن گوریون اصابت کرده است.

پیش از این دو شرکت دلتا و یو اس ایر ویز پروازهای خود به سوی تل آویو را لغو کرده بودند اما سازمان هوانوردی آمریکا در بیانیه‌ای پس از لغو پروازها از سوی این دو شرکت اعلام کرد پرواز به سوی فرودگاه بن گوریون به مدت 24 ساعت ممنوع است.

پس از شرکت‌های هوایی آمریکا، خطوط هوایی آلمان، بلژیک، سوئیس، اتریش و هلند نیز پرواز به تل آویو را به حالت تعلیق در آوردند.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در واکنش به تصمیم شماری از شرکت‌های هواپیمایی جهان مبنی بر لغو پرواز به تل‌آویو، اعلام کرد هیچ دلیلی برای لغو این پروازها وجود ندارد.
انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان