تراکتورسازی حریف استقلال در فینال شد

تراکتورسازی حریف استقلال در فینال شد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری مقابل پیکان تهران حریف استقلال در فینال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دومین دیدار تورنمنت چهارجانبه جام شهدا دو تیم پیکان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 22:20  امشب سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار تراکتورسازی با برتری 3 بر 2 در ضربات پنالتی و 4 بر 3 در مجموع راهی دیدار فینال مقابل استقلال شد.

هر دو تیم در این دیدار از نفرات اصلی خود استفاده کردند و در این نیمه تراکتورسازی بازی بهتری نسبت به حریف خود انجام داد و صاحب چند موقعیت گلزنی شد که در نهایت فرشاد احمدزاده در دقیقه 43 برای تراکتورسازی گلزنی کرد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این تیم تراکتورسازی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی توانست 2 بار پیاپی توسط سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده تیر دروازه‌ پیکان را به لرزه درآورد . با این حال در لحظات پایانی بازی شرایط به سود تیم پیکان تغییر کرد و با خطای احمد آل نعمه در محوطه جریمه شاگردان منصور ابراهیم زاده صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه پنالتی را سعید دقیقی به گل تساوی پیکان تبدیل کرد. در لحظات پایانی بازی هم سامان نریمان جهان به دلییل انجام خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. تا در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم در پایان 90 دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود که  تیم تراکتورسازی با برتری 3 بر 2 در ضربات پنالتی و 4 بر 3 در مجموع راهی دیدار فینال مقابل استقلال شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon