خطیبی: این فصل قدرتمندتر از سال گذشته خواهیم بود

خطیبی: این فصل قدرتمندتر از سال گذشته خواهیم بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: معتقدم تیم این فصل تراکتورسازی از تیم سال گذشته قدرتمندتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی بعد از برتری تراکتورسازی در دیدار مقابل پیکان در جام شهدا اظهار داشت: تصور نمی‌کنم این مسابقات برای بحث قهرمانی باشد بلکه برای پاسداشت مقام شهدا در این رقابت‌ها حاضر شدیم.

وی افزود: دوست دارم نقاط ضعف تیم خود را در این دیدارهای تدارکاتی پیدا کنیم. البته این تیم کامل ما نیست و 2 بازیکن دیگر را ظرف یکی دو روز آینده به تیم اضافه خواهیم کرد. ضمن آنکه چند بازیکن تراکتورسازی هم مصدوم بودند.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با این شرایط و تکمیل شدن تیم در وضعیت ایده‌آل قرار می‌گیریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره خداحافظی علی کریمی هم تصریح کرد: علی کریمی دوست فابریک من است و هم اتاق و هم بازی من بوده است. امیدوارم او در ادامه زندگی خود همانند دوران فوتبالش موفق باشد. 

خطیبی یادآور شد: خوشبختانه با یارگیری که در این فصل داشتیم تیم تراکتورسازی جوان شده و علا عبدالزهرا بازیکن عراقی هم به تیم ما اضافه خواهد شد. 

سرمربی تراکتورسازی افزود: البته همانطور که گفتم در دیدار مقابل پیکان که تیم خوبی بود و برای پیروزی هم آمده بود ترکیب کامل خود را نداشتیم و به عنوان نمونه احمد آل نعمه تنها یک جلسه تمرین انجام داده بود و بی‌تردید با کارکردن در روی نقاط ضعف و بهبود شرایط تیم در آینده وضعیت تیم بسیار بهتر می‌شود و معتقدم تیم این فصل تراکتورسازی از سال گذشته هم قدرتمندتر خواهد شد. 

وی درباره دلیل حرفش گفت: میانگین سنی تیم ما در فصل گذشته 30 سال بود که اکنون بین 24 تا 25 سال است. ما تمامی بازیکنان پدیده تیم‌های دیگر را جذب کردیم و به همین دلیل معتقدم در این فصل می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. 

خطیبی درباره میزان حمایت هواداران از تراکتورسازی هم گفت: من از زحمات کسانی که برای تراکتورسازی موفقیت کسب کردند تشکر می‌کنم اما امسال به دنبال آن هستیم تا با اتحاد و همدلی نتایج خوبی بگیریم و تماشاگران تراکتورسازی هم همواره با شعار «عیبی یُخ»  از تیم خود پشتیبانی می‌کنند. 

به گزارش تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم پیکان پس از شکست تیمش در بازی مقابل تراکتورسازی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon