دردسرهای ترخیص تویوتای اهدایی یک مسئول خارجی


دردسرهای ترخیص تویوتای اهدایی یک مسئول خارجی

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نامه نگاری های مختلف مسئولان یکی از استانداری های غرب کشور به مدیران ارشد اجرایی ، خواسته شده است با توجه به مشکلات به وجود آمده برای ترخیص یک تویوتای اهدایی یکی از مسئولان ارشد کشور همسایه به این استانداری مجوز صادر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون اخبار ویژه خراسان آمده است:

دردسرهای ترخیص تویوتای اهدایی یک مسئول خارجی

بر اساس نامه نگاری های مختلف مسئولان یکی از استانداری های غرب کشور به مدیران ارشد اجرایی کشورمان، از آنها خواسته شده است با توجه به مشکلات به وجود آمده برای ترخیص یک دستگاه تویوتای اهدایی یکی از مسئولان ارشد کشور همسایه به این استانداری، مجوز ویژه ای برای صدور مجوز ترخیص و شماره گذاری این خودرو اهدایی و بخشودگی حقوق گمرکی و جرایم مربوطه آن صادر شود که فعلا با آن موافقت نشده است.

دستور فوری دولت درباره فرونشست زمین در اصفهان

پس از طرح موضوع فرونشست زمین در یکی از مناطق شهرستان فریدن اصفهان در هیئت دولت که موجب وارد آمدن خسارت به حدود 300 خانه در این منطقه شده است، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی مقرر شده سریعا مبلغ 35 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان ناشی از این فرو نشست زمین با تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت و اقدامات لازم برای جلوگیری از تشدید این موضوع اتخاذ شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon