۶۵۶شهید و ۴۰۸۰ مجروح در ۱۶ روز مقاومت در نوار غزه

656شهید و 4080 مجروح در 16 روز مقاومت در نوار غزه

خبرگزاری تسنیم: وزارت بهداشت فلسطین بامداد چهارشنبه اعلام کرد که آخرین آمار ۱۶ روز تجاوز هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۶۵۴ شهید و بیش از ۴۰۸۰ زخمی رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «آناتولی»، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: «حملات جنگنده‌ها، توپخانه‌ها و قایق‌های جنگی اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه، صبح امروز شمار شهدا را به 654 نفر از جمله 162 کودک و 78 زن رساند و دست‌کم 4080 مجروح به جای گذاشت».

رژیم صهیونیستی از هفتم ژوئیه عملیات نظامی موسوم به «صخره سخت» را علیه نوار غزه آغاز کرده که دامنه این عملیات را از پنج‌شنبه گذشته تشدید کرده است.

طبق اعلام منابع فلسطینی، در جریان حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، 1090 منزل مسکونی تخریب و به بیش از 18070 منزل مسکونی دیگر خسارت‌های جزئی وارد شده است.

از سوی دیگر، با توجه به اذعان منابع رسمی اسرائیل، از آغاز عملیات نظامی علیه نوار غزه، 30 اسرائیلی از جمله دو غیرنظامی کشته و بیش از 435 تن دیگر از آنها مجروح شده‌اند.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت تأکید کرده‌اند از آغاز حمله زمینی ارتش صهیونیستی به نوار غزه، 58 نظامی اسرائیلی در جریان درگیری‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ر*1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان