راهپیمایی روز قدس یک حرکت قرآنی است


راهپیمایی روز قدس یک حرکت قرآنی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سروآباد با اشاره به اینکه آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است گفت: راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و همدستانش یک حرکت قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سید احمد سجادی شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای رمضان شهرستان سروآباد که با حضور مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار شد اظهار کرد: شهدای سرافراز انقلاب اسلامی ایران با لبیک گفتن به فرمان خمینی کبیر (ره) و نثار خون پاک خود امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: کسانی که در راه مال و ناموس و آب و خاک خود کشته می‌شوند، شهید بوده و در ردیف شهدای بدر و اُحد هستند.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: خداوند از شهیدان والا مقام اسلام و انقلاب اسلامی به عنوان خانواده خود یاد می کند و می فرماید، اینها خانواده من هستند و در کنار من روزی می خورند.

وی با اشاره به راهپیمایی قدس گفت: همه ملت سرافراز ایران اسلامی با راهپیمایی خود در روز قدس یک بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان داده و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار و نفرت خود را از جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

ماموستا سجادی با اشاره به اینکه آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم روز قدس و اعلام انزجار و نفرت از جنایت های وحشیانه اسرائیل صهیونیست و همدستانش یک حرکت قرآنی است.

وی با اشاره به جنایت های گروهک های تکفیری در عراق و سوریه افزود: گروهک های تکفیری دست نشانده استکبار جهانی بوده که با هدف اسلام هراسی و اسلام ستیزی به میدان قتل و کشتار مسلمانان آمده و همان جنایتی را که اسرائیل غاضب در فلسطین اشغالی مرتکب می شود، آنها نیز در کشورهای مسلمان عراق و سوریه انجام می دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon