امسال ۱۰۰ پروژه شهری در شهرستان سقز اجرا می‌شو‌د


امسال 100 پروژه شهری در شهرستان سقز اجرا می‌شو‌د

خبرگزاری تسنیم: شهردار سقز از اجرای ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ شهری با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال در دومین شهر بزرگ استان کردستان تا پایان سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ضیاالدین نعمانی صبح امروز در جریان بازدید فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان سقز از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری سقز اظهار کرد: با بررسی میزان پیشرفت پروژه ها و آشنایی و آگاهی از نحوه اجرا و میزان پیشرفت، تمام تلاش خود را به عمل می آوریم تا این پروژه ها به موقع اجرایی و به اتمام برسند.

وی گفت: در بسیاری از پروژه های اجرا شده از سال گذشته تا به امروز با تلاش پرسنل شهرداری پیشرفت خوبی داریم و با این روند شاهد اتمام پروژه ها پیش از موعد مقرر هستیم.

شهردار سقز به افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با افزایش و گسترش فضای سبز در سطح پارک ها و حاشیه رودخانه و نیز محلاتی که فضا برای احداث پارک داریم، بتوانیم زمینه نشاط و شادابی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آوریم.

وی گفت: توجه ما به موقعیت جغرافیایی شهر سقز از جمله مناطق پرظرفیت برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری است در این رابطه و به منظور استفاده از این ظرفیت ها و تحقق آن نیز برنامه های خاص و ویژه ای در حاشیه رودخانه( پارک 29 گولان) و میدان آزادی که یک پروژه عظیم برای شهرداری است در دست انجام داریم.

نعمانی افزود: افتتاح به موقع پروژه‌ها باعث ایجاد نشاط در بین شهروندان می‌شود و امیدواریم با همکاری و همیاری اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین استانی و شهرستانی به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه امسال 100 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال در سقز اجرا می‌شوند گفت: امسال رویکرد شهرداری سقز به سمت عمران و آبادانی و زیباسازی محیط شهری است و در بودجه و برنامه ریزی شهرداری تلاش شده در زمینه بهسازی و آسفالت کوچه های مناطق حاشیه‌ای، توسعه فضای سبز و تجهیز مبلمان شهری اقداماتی در شأن شهروندان قدر شناس انجام شود و همکاری شهروندان روند پیشرفت پروژه های شهری را تسریع می بخشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon