جنایات اسرائیل با چراغ سبز مدعیان حقوق بشر انجام می‌شود


جنایات اسرائیل با چراغ سبز مدعیان حقوق بشر انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت:‌جنایات اسرائیل در مقدس ترین منطقه جهان اسلام، سرزمین قدس با چراغ سبز مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می شود که به هیچ اصولی پایند نیستند.

حامد علامتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: این رژیم با زیر پا گذاشتن تمام قوانین و مقررات تنها در صدد اجرای مقاصد پلید خود برای رسیدن به بالاترین تراز جنایات هولناک و ددمنشانه علیه امت اسلامی هستند تا همه دنیا بدانند که توحش عصر معاصر با چه معیار و شاخصه های غیرانسانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در روز قدس ملت های مسلمان می توانند پرده از چهره خبیث و متوحش رژیم صهیونیستی بردارند،‌گفت: در روز قدس همه به میدان می آیند تا با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه اعلام کنند که مخالف جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه هستند و اگر سکوتی نیز در این زمینه عالم عرب و مسلمانان جهان را فرا گرفته است به دلیل ناآگاهی به اصالت و ماهیت این رژیم جعلی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور اصل مقاومت را اصل پیروزی و کامیابی ملت های آزادیبخش به ویژه مردم غزه دانست و بیان کرد: کمر اسرائیل با این مقاومت می شکند و تنها با اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است که فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

علامتی تصریح کرد: در کنار آحاد گسترده مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس دانش آموزان به عنوان نسل آینده انقلاب در این راهپیمایی حضوری پررنگ می یابند و با برگزاری بیش از 150 برنامه متنوع فرهنگی، تبلیغی و هنری سعی می کنند تا اصالت روز قدس را به همراه اعلام انزجار و خشم از سران استکباری اعلام کنند و با شعارهای کوبنده خود به رژیم صهیونیستی هشدار دهند که اگر دست از جنایات بی رحمانه در غزه برندارند امت اسلامی بر سر این رژیم خراب می شوند.

وی با اشاره به تضعیف جبهه مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین با حمایت حزب الله و گروه های آزادیبخش منطقه افزود: این کشتارهای بی رحمانه که دل هر مسلمان آزاده را به درد می آورد با نام نسل کشی مسلمانان و شیعیان انجام می شود اما مجامع بین المللی جز سکوت و صدور بیانیه های بی خاصیت هیچ حرکت دیگری را انجام نمی دهند و همواره سعی می کنند پشتیبان این رژیم جعلی در منطقه باشند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب در بنیان نهادن روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اظهار کرد:‌ در روز قدس آن چه که وارد میدان اجرا و عمل می شود فریاد بیزاری از ظالمان روزگار است که به زبان روزه امت اسلامی، به فرمایش بزرگان دین اسلام عمل می کنند که باید حامی مظلومان و دشمن ستمکاران روزگار بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon