باورهای عمیق دینی مردم توطئه‌های فرهنگی دشمنان را بی‌اثر کرده است


باورهای عمیق دینی مردم توطئه‌های فرهنگی دشمنان را بی‌اثر کرده است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه سقز گفت: دشمنان کینه توز سعی می‌کنند از راه فرهنگی و آن هم از طریق انواع وسایل دیداری و شنیداری ذهن فرزندان ما را از راه اسلام دور کنند که با باور عمیق ملت ما همواره آنان با شکست مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، سرهنگ هادی مخدومی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه‌های مقاومت که در نشست سالیانه مودت با موضوع مبارزه با دجال‌واره(ماهواره) شرکت کرده بودند، اظهار کرد: امروز همه وظیفه داریم در برابر توطئه های دشمنان با تمام توان هم چون سال‌های دفاع مقدس ایستادگی کنیم.

وی به ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه سپری در برابر هواهای نفسانی و شیطانی است و فرد روزه دار خود عاملی برای ترویج دین اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه سقز با اشاره به اینکه، امروز دشمنان ایران اسلامی از هر راه ممکن بویژه از طریق امواج ماهواره‌ای سعی دارند ملت ما را از راه اسلام و قرآن دور کنند، بر بهره گیری از فیوضات رمضان در برابر نقشه های شوم دشمنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه، دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی از راه نظامی به سختی می توانند به کشور ما لطمه‌ای برسانند گفت: دشمنان کینه توز سعی می کنند از راه فرهنگی و آن هم از طریق انواع وسایل دیداری و شنیداری ذهن فرزندان ما را از راه اسلام دور کنند که با باور عمیق ملت ما همواره آنان با شکست مواجه کرده است.

مخدومی پیامبران را چراغ فروزان بر سر راه بشر دانست و افزود: پیروی از راه و روش پیامبر گرامی اسلام(ص) بهترین وسیله برای ناکام گذاشتن دسیسه های دشمنان است.

وی به جنگ نابرابر رژیم غاصب صهیونیستی در برابر مردم مومن و روزه دار غزه اشاره کرد و افزود: مردم شهر غزه به طور میانگین هر روز 200 بار بمباران می شود که این نشان از ترس دشمنان از گسترش دین اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه سقز گفت: امروز جنگ کفر با دین مبین اسلام در منطقه در جریان است و باید دشمن اصلی را شناخت و بر همین اساس می طلبد مسلمان در برابر دشمنان قد علم کرده و آنان را سر جایشان بنشانند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon