جنایات غزه نتیجه عملکرد برخی حاکمان مزدور اسلامی است


جنایات غزه نتیجه عملکرد برخی حاکمان مزدور اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نتیجه تفرقه مسلمانان و عملکرد برخی حاکمان مزدور و رژیم‌های وابسته اسلامی به استکبار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده صبح امروز در دیدار با جمعی از روحانیان شهرستان سقز از همه علما، امامان جماعت  مساجد و روحانیان استان کردستان و شهرستان سقز خواست در اعلام عید فطر متحد عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه ناهماهنگی در برپایی نماز عید فطر سببب تفرقه و جدایی می شود گفت: دشمن به دنبال تفرقه و ایجاد شبهه است تا از این طریق دسیسه های شوم خود را پیاده و سیاست هایش را پیش ببرد و علما باید در برابر این دسیسه هوشیار باشند.

امام جمعه سقز با اشاره به اینکه اختلاف افکنی در برگزاری عید سعید فطر را از مواردی است که استکبار جهانی درصدد تفرقه افکنی بین مسلمانان است تصریح کرد: هرساله مردم بصیر با آگاهی  و دشمن شناسی عید سعید فطر را بسیار باشکوه برگزار می کنند و امسال نیز با وحدت و برادری کامل این عید را برگزار کرده و موجبات یاس و نامیدی دشمن را فراهم می‌کنند.

وی در توصیف عید سعید فطر نیز گفت: واژه عید از ریشه عود گرفته شده ‏و به معناى بازگشت است، و واژه فطر از فطرت‏ گرفته شده و به معناى سرشت است، بنابراین عید فطر یعنی بازگشت‏ به فطرت و سرشت و این عید روز پیروزی بر نفس است.

ماموستا حسین‌زاده در این نشست پیرامون جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی نیز گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نتیجه تفرقه مسلمانان و عملکرد حاکمان مزدور و رژیم‌های وابسته اسلامی به استکبار است.

وی تاکید کرد:‌ حاکمان کشورهای اسلامی  هیچ دلسوزی و احساسی نسبت به سرنوشت مسلمانان ندارند بنابراین ما شاهد سکوت آن‌ها و حتی محکوم کردن مقاومت هستیم.

امام جمعه سقز با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس از عوامل تاثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده است و مردم شریف شهرستان سقز نیز همراه ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی دشمن شکن حضور گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon