آخرین اخبار از پروژه جدید اسپیلبرگ

آخرین اخبار از پروژه جدید اسپیلبرگ

خبرگزاری تسنیم: زمانی که فیلم بعدی اسپیلبرگ اکران شود، سه سال از لینکلن گذشته است. این موضوع وسواس اسپیلبرگ را برای پیدا کردن و کارگردانی یک پروژه مناسب نشان می‌دهد. پروژه‌ای که باز هم سیاسی است و خبرهای جدیدی از آن به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، زمانی که فیلم بعدی اسپیلبرگ اکران شود، سه سال از «لینکلن» گذشته است. این موضوع وسواس اسپیلبرگ را برای پیدا کردن و کارگردانی یک پروژه مناسب نشان می‌دهد. پروژه‌ای که باز هم سیاسی است و خبرهای جدیدی از آن به گوش می‌رسد.

نخستین خبر مربوط به فیلمبرداری فیلم جدید کارگردان «ای.تی» است. استیون اسپیلبرگ که در فیلم فعلا بدون نام جدیدش برای بار چهارم با تام هنکس همکاری خواهد کرد، قصد دارد در پاییز امسال پروژه‌اش را مقابل دوربین ببرد.

خبر بعد مربوط به بازیگران جدیدی است که قرار است همبازی تام هنکس شوند. ظاهرا جضور امی ریان بازیگر فیلم «برد برد» در این فیلم قطعی شده است. آلن آلدا، بازیگر سرشناس و کهنه کار آمریکایی که سابقه همکاری با مارتین اسکورسیزی را در «هوانورد» دارد هم به این پروژه پیوسته است. چند چهره سرشناس تلویزیونی نظیر بیلی مگنسون( بازیگر سریال «امپراطوری پیاده رو») و ایو هوسون به همراهی مارک ریلنس( بازیگر «روزها و شب ها» که قرار است در «آلیس در سرزمین عجایب 2» هم بازی کند) هم در پروژه جدید استیون اسپیلبرگ بازی می‌کنند.

پروژه جدید استیون اسپیلبرگ که فعلا نامی برای آن انتخاب نشده است داستان یک مقام آمریکایی را روایت می‌کند که باید بر سر خلبان هواپیمای جاسوسی آمریکایی که دست KGB افتاده مذاکره کند. فیلمنامه این اثر توسط برادران کوئن بازنویسی شده تا نشان دهد این پروژه می‌تواند تا چه حد اهمیت داشته باشد. این فیلم که قرار است در نیویورک و برلین فیلمبرداری شود در روز 16 اکتبر 2015 راهی پرده های نقره ای سینماهای آمریکای شمالی می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران