تردد اتوبوس و انواع کامیون در مسیر مریوان - سقز ممنوع اعلام شد


تردد اتوبوس و انواع کامیون در مسیر مریوان - سقز ممنوع اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان مریوان گفت: تردد انواع کامیون و اتوبوس در مسیر مریوان ـ سقز به دلیل وجود نقص هندسی در پیچ‌ها و همچنین فقدان حفاظ لازم و علائم بازدارنده در پرتگاه‌ها به کلی ممنوع شد.

محمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار کرد: تردد انواع کامیون و اتوبوس در مسیر مریوان ـ سقز به دلیل وجود نقص هندسی در پیچ‌ها و همچنین فقدان حفاظ لازم و علائم بازدارنده در پرتگاه‌ها به کلی ممنوع شد.

وی گفت: ایجاد ترافیکی روان و امن برای مسافران و بی خطر نمودن ترددهای این مسیر از مهمترین دلایل ممنوع شدن تردد انواع کامیون و اتوبوس در مسیر مریوان به سقز است.

فرماندار مریوان تصریح کرد: شیب تند برخی از مکان های این مسیر کامیون و اتوبوس ها را با خطری جدی مواجه می کرد که به دلیل فراوانی قسمت های خطرناک در این مسیر و عدم امکان بهسازی و رفع این خطرات و با هماهنگی فرماندهی راهور استان تصمیم بر این گرفته شد که تردد کامیون و اتوبوس برای جلوگیری از ایجاد یک فاجعه انسانی ممنوع اعلام شود.

وی گفت: بیش از 10 کیلومتر از جاده مریوان ـ سقز دارای شیب های بسیار تند غیر استاندار است که رانندگان در این مکان مجبور به استفاده زیاد از ترمز ماشین خود هستند و همین امر نیز خود سبب ایجاد حادثه می شود.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon