مگویان: می‌خواهم طوری بازی کنم که هواداران استقلال از من راضی باشند

مگویان: می‌خواهم طوری بازی کنم که هواداران استقلال از من راضی باشند

خبرگزاری تسنیم: مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال آمده‌ام که بهترین بازی‌هایم را انجام دهم و سعی می‌کنم نمایشی داشته باشم که کادر فنی و هواداران از من راضی باشند.

هرایر مگویان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ملوان انزلی در مسابقات چهارجانبه جام شهدا اظهار داشت: پس از تمریناتی که در یکی از کمپ‌های ترکیه پشت سر گذاشتیم و 2 دیدار تدارکاتی انجام دادیم، بلافاصله خودمان را برای این مسابقات آماده کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مسابقات تدارکاتی استقلال در ترکیه از تلویزیون ایران پخش نمی‌شد، بازی با ملوان به نوعی برای هواداران استقلال نخستین بازی این تیم به شمار می‌رفت. با وجود تمرینات پر فشاری که در ترکیه انجام دادیم، نمایش خوبی مقابل ملوان داشتیم.

مدافع ارمنستانی تیم استقلال تصریح کرد: استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و آسیا و انتظارات هواداران بالا است. آنها در هر شرایطی از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند. این طبیعی است که تیمی که طرفدار زیادی دارد، انتظار قهرمانی از آن تیم بالا باشد.

مگویان درباره مصدومیت حنیف عمران‌زاده گفت: در استقلال علاوه بر رفاقت با یکدیگر رقابت هم داریم. امیدوارم مصدومیت عمران‌زاده زودتر به پایان برسد و او برای استقلال بازی کند. از صمیم قلب آرزو می‌کنم عمران‌زاده زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

وی در پایان عنوان کرد: به استقلال آمده‌ام که بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دهم و سعی می‌کنم نمایشی داشته باشم که کادر فنی و هواداران استقلال از من راضی باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon