تعهدات آموزشی بخش غیردولتی فنی و حرفه ای اردبیل اجرایی می‌شود


تعهدات آموزشی بخش غیردولتی فنی و حرفه ای اردبیل اجرایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت:تعهد آموزشی بخش غیردولتی استان اردبیل برای ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار نفر ساعت است که امیدواریم با تلاش ها و پیگیری های لازم تمامی این تعهدات اجرا شده و بتوانیم به اهداف موذد نظر دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کلام اله صفری صبح امروز در جلسه بررسی ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای در اردبیل اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال یک میلیون و 112هزار و500 نفر ساعت آموزش در بخش آموزشگاه آزاد استان اردبیل اجرا شده است.

وی تصریح کرد: این میزان ساعت آموزش برابر 5  هزار و 525 نفر کارآموز آموزش دیده است که در قالب 200 دوره آموزشی اجرا شده و این تعداد کارآموز توانسته اند از مهارت های فنی و حرفه ای در مراکز آموزشی آزاد استان اردبیل بهره مند شوند.

صفری با اشاره به فعالیت 225 آموزشگاه آزاد در استان بیان کرد: امسال 3 هزار و 16 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت مربیان آموزشگاه های آزاد و 1 هزار و 500 نفر ساعت آموزش ضمن خدمت مدیران آموزشگاه های آزاد استان انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با تشریح گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در استان گفت: تعداد 4 آموزشگاه آزاد در 4 ماهه امسال در سطح استان اردبیل تأسیس شده که هدف از تاسیس این مراکز آموزش مهارت های فنی و حرفه ای با اولویت آموزش های محصول محور بوده است تا شرکت کنندگان در این آموزش ها پس از گذراندن دوره آموزشی بتوانند آن را به کار بسته و به تولید و اشتغال مشغول شوند.

وی اظهار کرد: تعهد آموزشی بخش غیردولتی استان اردبیل برای 3 میلیون و 170  هزار نفر ساعت است که امیدواریم با تلاش ها و پیگیری های لازم تمامی این تعهدات اجرا شده و بتوانیم در مسیر آموزش و ارتقای مهارت افراد شرکت کننده در دوره ها گامی اساسی برداشته به اهداف مورد نظر دست یابیم.

صفری افزود: در آزمون مرحله نخست و  دوم هماهنگ استانی در چهار ماهه نخست امسال در مجموع 10 هزار و 458 نفر شرکت کردند و تعداد شرکت کنندگان در آزمون های پایان دوره مراکز دولتی 7 هزار و 835 نفر و تعداد شرکت کننده در آزمون مرحله اول و دوم تفاهم نامه های صنایع دستی اعم از صنعت فرش و قالی بافان و صنعت نان در استان در مجموع 955 نفر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل آمار شرکت  کننده آزمون دریافت پروانه صنعت ساختمان در استان را 1 هزار و 558 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon