روزانه بیش از ۲۰۰ توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت دستگیر شده‌اند

روزانه بیش از 200 توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت دستگیر شده‌اند

خبرگزاری تسنیم: قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سه ماه گذشته ۱۸ هزار و ۳۷۳ نفر خرده فروش مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند که از این تعداد سه هزار نفر به زندان منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جزینی با اعلام خبر تصویب تعرفه خدمات درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای تبصره 2 ماده قانون مبارزه با مواد مخدر مبنی بر تحت پوشش بیمه قرار دادن هزینه‌های ترک اعتیاد، اقدامات لازم ضورت گرفته و بسته اجرایی آن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

وی افزود:‌ طبق آخرین اطلاعات رسیده، تعرفه خدمات درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و این موضوع گام اصلی در اجرای این بند قانونی خواهد بود.

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر در 7 روز گذشته

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه به کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در یک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت 4 تن و 114 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که از این میان 2 تن و 420 کیلوگرم آن به ماده مخدر تریاک اختصاص داشته است.

جزینی تصریح کرد: کشفیات مذکور طی عملیات‌ها و درگیری‌های مسلحانه، کنترل محورهای روستایی و مواصلاتی، بازرسی توسط سگ‌های موادیاب و پایگاه‌های دریابانی انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به تعداد دستگیرشدگان توزیع کننده مواد مخدر اظهار داشت: طی سه ماه گذشته 18 هزار و 373 نفر خرده فروش موادد مخدر توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند که از این تعداد سه هزار نفر به زندان منتقل شده‌اند و این موضوع افزایش 61 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon