راهپیمایی روز قدس اوج نفرت از رژیم صهیونیستی را نمایان خواهد کرد

راهپیمایی روز قدس اوج نفرت از رژیم صهیونیستی را نمایان خواهد کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی امسال روز قدس بار دیگر اوج نفرت از اقدامات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش خواهد گذاشت.

آیت الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس از زمانی که حضرت امام آن را اعلام کردند و در ایران و در سطح برخی از کشورهای اسلامی اجرایی شده دارای آثار و برکات بسیار فراوانی بوده است و اگر به روند تحولات سیاسی خاورمیانه نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که حضور مردم در صحنه نفرت از تجاوزات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارای برکات بسیار زیادی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امسال شرایط بسیار حساس و ویژه‌ای است و باید مسلمانان در سطح تمام کشورهای اسلامی به صحنه بیایند و قطعاً مردم ایران در این پیشگام هستند زیرا رهبرشان مبدع و پیشگام این مسئله بوده و امیدواریم این حضور مردمی در نهایت زمینه‌ساز آزادی قدس شریف شود.

آیت‌الله عالمی گفت: قساوت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و مظلومیت مردم فلسطین حضور پررنگ‌تر با استفاده از تمام ظرفیت‌ها را امسال الزامی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردمی در روز قدس سبب می‌شود دشمن میزان نفرت از خود را بیشتر ببیند و از طرف دیگر دشمن نیز متوجه شود که در تحلیل‌ها و ارزیابی‌های خود اشتباه کرده است.

امروز فرانسه و انگلیس در قضیه غزه بدتر از آمریکا هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد هستیم که فرانسه و انگلیس در قضیه غزه بسیار بدتر از آمریکا عمل می‌کنند و باید بدانند که این‌طور نیست که با کمال وقاحت از رژیمی حمایت کنند و مردم دنیا ساکت بنشینند، امروز دل مردم دنیا و وجدان‌هایی که اندک بیداری هم دارند، به درد آمده است و ان‌شاءالله جمعیت وسیعی در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه می‌آیند.

آیت‌الله عالمی گفت: این حضور گسترده می‌تواند رساترین سخن را در سطح دنیا به گوش همگان برساند، امروز قدرت‌های دنیا گوششان به هیچ‌چیز بدهکار نیست و صحنه‌های دلخراش غزه وجدان آنها را به درد نمی‌آورد و همچنان بی‌رحمانه بر واقعیات چشم بسته‌اند و بی‌محابا از رژیم غاصب حمایت می‌کنند، با این وضعیت برخی وقیحانه اعلام می‌کنند که اسرائیل در حال دفاع از خود است و اندک عقل سالمی اگر داشته باشند متوجه می‌شوند که بی‌رحمانه در حال تهاجم است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon