اتحاد جریان‌های سیاسی رمز نابودی رژیم غاصب اسرائیل است


اتحاد جریان‌های سیاسی رمز نابودی رژیم غاصب اسرائیل است

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: حاصل اتحاد جریان‌های داخلی ایران بر سر مسئله فلسطین نابودی اسرائیل است، زیرا امام راحل تاکید داشتند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

محمد صادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در روزهای گذشته جریان های اصلاح طلب از شعار نه غزه نه لبنان برائت کردند و همین مسئله سبب اتحاد بین طیف اصولگرا و اصلاح طلب شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اتحاد جریان های داخلی کشور بر مسائل منطقه ای، افزود: برائت جویی ازبرخی شعارها سبب اتحاد و یکپارچگی در حمایت از مسئله فلسطین نیز سبب پررنگ شدن امنیت داخلی کشور می شود، زیرا هرگونه اختلاف نظر می تواند در سرنوشت ملی کشور اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت فلسطین برای ایران، تصریح کرد: در موازین دینی و شرعی به دفاع از حقوق مظلوم تاکید زیادی شده است و نباید در برابر پایمال شدن حقوق مردم مظلوم سکوت کرد، در کنار آن نیز از نظر امنیت ملی دفاع از فلسطین برای ما مهم است.

کوشکی با تاکید به مسئله فلسطین به عنوان یک نقطه وحدت ملی، عنوان کرد: ما تا جایی که می توانیم باید به مردم مظلوم فلسطین یاری برسانیم و از نیروهایی که با صهیونیست غاصب مبارزه می کنند، حمایت کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به ارتباط قدس و ایران، تاکید کرد: نتانیاهو و وزیر راهبردی رژیم اشغالگر اسرائیل هر دو هفته گذشتند اذعان کردند که مسئله هسته ای ایران برای آنها از مسئله غزه، سوریه و لبنان مهمتر است.

وی با اشاره به وظایف تعیین شده موصاد برای برخورد با پرونده هسته ای ایران، خاطرنشان کرد: این وظایف و اولویت ها بیشتر از وظایف و اولویت هایی است که برای نابودی فلسطین در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر اقتدار جمهوری اسلامی تهدیدی برای اسرائیل است، از هر تلاشی برای نابودی ایران کوتاهی نمی کنند.

کوشکی با تاکید به خصومت دیرینه اسرائیل با ایران، خاطرنشان کرد: اگر جریان های داخلی ایران بر سر مسئله فلسطین با هم اتحاد داشته باشند به اسرائیل این پیام را می دهد که هر ایرانی بدون گرایش سیاسی بر سر مسئله فلسطین اتفاق نظر دارند و این اتحاد نابودی اسرائیل را در پیش دارد، زیرا امام راحل تاکید داشتند که اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon