امسال پس از گلزنی خبری از خوشحالی خاص نیست

امسال پس از گلزنی خبری از خوشحالی خاص نیست

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امسال خوشحالی‌های سال‌های گذشته را در صورت زدن گل نخواهم داشت و هواداران بدانند امسال از این نوع خوشحالی خبری نیست چون این خوشحالی برای من مشکل‌ساز است.

محمدابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل اینکه دیرتر از دیگر تیم ها آغاز شد پر فشار و سخت در حال سپری شدن است تا به نهایت آمادگی برسیم و به طور کامل و باقدرت به مسابقات لیگ حضور یابیم.

وی افزود: تیم در حال رسیدن به آمادگی کامل است و اردویی که در ترکیه داشتیم در رسیدن به این آمادگی نقش بسیار موثری داشت و بازیکنان با تمرینات پرفشاری که برگزار می‌کنند در تلاش هستند به آمادگی مد نظر کادر فنی برسند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به برگزاری اردو در ترکیه تصریح کرد: اردوی ترکیه یکی از بهترین اردوهای تیم بود و در این اردو دیدارهای تدارکاتی با تیم های خوب کشور ترکیه برگزار کردیم که این تیم ها از سطح بالای برخوردار بودند که این برای تیم تراکتورسازی برای رسیدن به هماهنگی و آمادگی نقش موثری داشت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در بازی‌های تدارکاتی که داشتیم یک بازی هم با تیم ملی جوانان ایران برگزار کردیم که بازی بسیار خوبی بود و همه بازیکنان تیم از این دیدار رضایت داشتند چون تیم ملی جوانان با سرمربی گری آقای علی دوستی مهر تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که بازی در مقابل این تیم و بازیکنان خوب این تیم کار آسانی نیست که با این تیم هم یک بازی داشتیم که برای تیم ما بسیار خوب بود و نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شد.

بازیکن تراکتورسازی درباره بازیکنان جداشده از تراکتورسازی افزود: بازیکنانی که از تیم جدا شدند بازیکنان موثر و خوبی بودند و یک نوع وزنه برای تیم به حساب می‌آمدند ولی بازیکنانی هم که به تیم اضافه‌شده‌اند بازیکنان خوب و باانگیزه‌ای هستند و چند سال می‌توانند برای تیم تراکتورسازی افتخارآفرینی کنند و با اضافه شدن بازیکنان دیگر هم امیدوارم تیم خوب و منسجمی برای مسابقات داشته باشیم و با کسب نتایج خوب هواداران از تیم رضایت داشته باشند.

وی گفت: در لیگ ایران هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و تیم های جوان به مراتب نتایج خوب و بهتری را نسبت به دیگر تیم ها کسب می‌کنند که این امر برای تراکتورسازی هم امیدواریم اتفاق بیفتد و شاهد نتایج خوب و درخشانی از تیم باشیم.

ابراهیمی در مورد حاشیه‌های سال گذشته خود تاکید کرد: در مورد بحث حاشیه باید این را گفت که هیچ‌وقت بازیکن برای خودش حاشیه درست نمی‌کند و این دیگران هستند که برای دیگر بازیکنان حاشیه درست می‌کنند ولی دور از بحث حاشیه امسال انگیزه‌ای که من دارم سال‌های گذشته حتی سال اول حضورم در تراکتورسازی سازی را نداشتم.

وی افزود: امسال تمریناتی انجام می‌دهم که سال‌های گذشته انجام نمی‌دادم و تلاش می‌کنم تا آمادگی بیشتری داشته باشم و این انگیزه بسیار بالایی به من بخشیده است تا امسال سال خوبی را داشته باشم و امیدوارم امسال تیم و بازیکنان دور از حاشیه باشند تا تیم به موفقیت برسد.

ابراهیمی در مورد اینکه آیا قراردادش کمتر از یک میلیارد است یا خیر، گفت: من با دلم در این تیم ماندم و تیم تراکتورسازی را از ته دل دوست دارم و این را هم در بستن قرارداد خودم ثابت کردم چون من قراردادم را سفید امضا کردم و بعد از سوی مدیرعامل باشگاه رقم قرارداد من اعلام شد که هیچ بازیکنی این کار را نمی‌کند و این نشان از ارادت من به هواداران تیم و تیم تراکتورسازی است.

ابراهیمی در پاسخ به اینکه آیا همانند سال‌های گذشته خوشحالی بعد از گل خود را تکرار می‌کند، خاطرنشان کرد: امسال خوشحالی‌های سال‌های گذشته را در صورت زدن گل نخواهم داشت و امیدوارم هواداران من را درک کنند و از من کارهایی دیگری نخواهند من با بازی خوب امیدوارم تیم را کمک کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon