مجامع بین‌المللی سکوت خود را در برابر جنایات اسرائیل بشکنند


مجامع بین‌المللی سکوت خود را در برابر جنایات اسرائیل بشکنند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ویژه لارستان با محکوم کردن حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه، گفت: رژیم جعلی اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و سکوت معنادار مجامع بین‌المللی در حال نسل‌کشی در منطقه نوار غزه است.

علی اکبر نجیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهار کرد: روز قدس، روز مبارزه و مواجهه جهان اسلام با استکبار جهانی است و برای همه مسلمانان به عنوان یک نماد ارزشمند و اعتقادی پذیرفته شده است.

وی افزود: روز قدس یک روز معمولی نیست و جنبه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیاری برای جهان اسلام به همراه دارد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: آزادی قدس امروز تنها آرمان مسلمانان جهان نیست، بلکه تمام ملت‌های آزاده جهان نیز به اشغال سرزمین‌های فلسطین به عنوان یک حق مسلم و از دست رفته مردم فلسطینی‌ها نگاه می‌کنند.

معاون استاندار فارس خاطر‌نشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر ارتش رژیم جعلی اسرائیل با وحشی‌گری تمام با حمایت آمریکا و قدرت‌های غربی و هم چنین سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای عربی در حال نسل‌کشی در منطقه نوار غزه است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس و حضور در راهپیمایی‌های عظیم مردمی در سراسر جهان، عنوان کرد: شرکت در این همایش جهانی در واقع ایستادگی در برابر همه زورگویی‌های مستکبران و صهیونیسم است.

نجیب‌زاده با تأکید بر شناخت هر چه بیشتر ابعاد روز قدس در میان اقشار مختلف مردم تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تعابیر مختلفی بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید داشتند تا غده سرطانی که مستکبران در قلب جهان اسلام کاشته‌اند از میان برود.

وی روز قدس را نماد وحدت بخش ملت ایران و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) دانست و گفت: نباید روح مبارزه و ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و می‌بایست همه جناح‌های سیاسی و وفادار به انقلاب پاسدار این میراث ارزشمند باشند.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: روز قدس روز وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلامی است و همه باید با حضوری پررنگ‌تر از گذشته و شعارهای وحدت‌آفرین و استکبار ستیز دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی سازیم.
               
معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: امروز همه مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی باید با حضور پرشور خود از مردم مظلوم فلسطین و به خصوص ملّت بی‌پناه غزه حمایت کنند.

علی اکبر نجیب زاده افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان لارستان نیز بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت می‌کنند و با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده خود خطاب به مستکبران عالم به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب نشان می‌دهند که خون غیرت حسینی و روح بیدار اسلامی در وجود آنها جاری است.

وی تصریح کرد: سردمداران کشورهای غربی و حامیان صهیونیسم جهانی باید بدانند همه  ملت و مسئولان بر روی منافع ملی و جهان اسلام متحد و هم‌پیمان هستند.

فرماندار ویژه لارستان یادآوری کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان لارستان روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان از ساعت 11 صبح از چهار راه پیروزی به سمت مسجد جامع شهر لار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon