۵۰ درصد بهای بلیت قطار مسافران محور خراسان و شمال مسترد می‌شود

50 درصد بهای بلیت قطار مسافران محور خراسان و شمال مسترد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از مسافران خود در محورهای خراسان و شمال برای تأخیر قطارها، ناشی از بازسازی خطوط ریلی در دو بلاک ری-بهرام و بهرام-ورامین توسط راه‌آهن عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اطلاعیه شرکت رجاء آمده است؛این تأخیرها که به منظور نوسازی و ارتقای خطوط ریلی این دو بلاک و در پی آن افزایش سرعت قطارها از سوی راه‌آهن از روز دوشنبه 30 تیرماه آغاز شده احتمالا تا پایان عملیات بازسازی ادامه خواهد داشت.

این شرکت ضمن عذرخواهی از مسافران همه قطارهای خود در این دو محور که طی مدت عملیات بازسازی دچار زحمات و مشکلاتی می‌شوند اعلام کرد: همکاران ما در بخش‌های راهبری تدابیر لازم را در خصوص تأمین مایحتاج به ویژه آب معدنی اندیشیده و در طول سفر بین مسافران توزیع می‌کنند.

شرکت رجاء بر اساس قوانین و مقررات، به تمام مسافرانی که قطارهایشان با تأخیر بیش از حد مقرر وارد مقصد می‌شوند به نشانه عذرخواهی 50 درصد بهای بلیت را برگشت می‌دهد.

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در این دو محور قطارهای مختلفی را اعم از: ویژه، درجه یک اکسپرس و درجه دو با قیمت‌های مختلف در سیر دارد که بر اساس نوع قطار و هزینه پرداختی خدمات مختلف و متنوعی مانند: پکیج پذیرایی، آب معدنی، نشریه، پزشک قطار و سیستم تهویه مطبوع در این قطارها ارائه می‌شود که البته برخی از قطارهای درجات پایین‌تر فاقد سیستم تهویه مطبوع هستند.

 رجا ابراز امیدواری کرده است با تلاش همکاران راه‌آهن عملیات بازسازی این خط در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسد تا علاوه بر افزایش سرعت، قطارها مطابق زمان مشخص شده به مقصد برسند.

بازسازی و نوسازی خطوط ریلی در تمام کشورها در زمان‌های غیر پیک سفر انجام می‌شود که در کشور عزیزمان ایران، ایام ماه مبارک رمضان جزو ایام غیر پیک و کاهش تقاضای سفر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه