تیم تخصصی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر سنندج تشکیل شد


تیم تخصصی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر سنندج تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به تشکیل تیم تخصصی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر سنندج گفت: این تیم به صورت دوره‌ای از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فردین زمانی ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج که با دستور کار بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی در فاز اول برگزار شد از بازدیدهای دوره‌ای یک تیم تخصصی از پروژه‌های عمرانی خبر داد.

وی گفت: هدف از این کار کمک به مجموعه شهرداری و شورای شهر است که مشکلات بررسی شده و آسیب شناسی شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: هدف دیگر از انجام این کار از دست ندادن زمان و پیشرفت کمی و کیفی و ارتقای سطح آن است که این چهارچوب ها می تواند در محورهای مختلف باشد.

وی گفت: تشکیل این تیم فکری سبب می شود که چنانچه نواقصی در عملکرد گذشته وجود داشته باشد با خرد جمعی در پروژه های آتی از آنها درس گرفت و بتوانیم به شیوه ای بهتر کارها را پیش ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این جلسه گفت: وقتی  پروژه های عمرانی در کنار هم قرار می گیرند یک خلاء خاصی احساس می شود و در مرحله اجرا با مشکل مواجه می شوند.

وی گفت: متاسفانه سنندج صحنه آزمون و خطا شده است و پروژه ها بدون برنامه و نظارت کارشناسی شده وارد مرحله اجرا می شوند و پس از آن، مشکلات نمایان می شد.

غریب سجادی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایفی که برای شورای شهر تعریف شده است بعد نظارتی شورای شهر است که ضروری است  در پروژه ها اعمال  شود که از راه قانونی با کسانی که از بیت المال استفاده می کنند و پروژه ها را به سرانجام نمی‌رسانند برخورد قاطع صورت گیرد.

وی با اشاره به بی تدبیری که منجر به ایجاد مشکل در پروژه ها می شود  افزود: یکی از ساختارهای توسعه هر جامعه این است که قبل از این که متخصص باشیم افرادی مشاور پذیر باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon