حمایت هنرمندان عرصه سینما از مردم مظلوم غزه + فیلم

حمایت هنرمندان عرصه سینما از مردم مظلوم غزه + فیلم

خبرگزاری تسنیم: گروهی از هنرمندان متعهد سینمایی همچون نرگس آبیار، پرویز پرستویی، کمال تبریزی، کیومرث پوراحمد و... با حضور در نشست تخصصی حوادث غزه حمایت خود را از مردم مسلمان و مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست بررسی ابعاد حقوقی-رسانه‌ای حوادث غزه امروز چهارشنبه اول مرداد ماه با حضور خالد قدومی نماینده دفتر سیاسی جنبش حماس و رضوی معاون پژوهشی مؤسسه ندا برگزار شد.

گروهی از هنرمندان متعهد سینمایی با حضور در این نشست تخصصی حوادث غزه حمایت خود را در جهت کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کردند. این گروه شامل هنرمندانی چون نرگس آبیار، پرویز پرستویی، کمال تبریزی، کیومرث پوراحمد، رزاق‌کریمی، احمدزاده ... است.

در این نشست تخصصی رضوی نوار و کشتار مردم مظلوم فلسطینی را از زاویه حقوق انسانی بشری مورد بررسی قرار داد و به نکات متعددی در خصوص استفاده از سلاح‌های ممنوعه و اقدامات ضد بشری، ابعاد رسانه‌ای حمله به غزه، سانسورهای خبری، نگاه تطبیقی اهداف اسرائیل در مقایسه با جنگ‌های قبلی، جایگاه سران کشورهای عرب در جنگ و... پرداخت.

همچنین خالد قدومی نیز به بیان نکات متعددی در خصوص اشغال فلسطین و رعایت نشدن اصول انسانی در این جنگ نابرابر و کشته‌شدن غیرنظامی‌های فلسطینی در این حملات پرداخت.

 

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران