زرتشتیان شیراز در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند


زرتشتیان شیراز در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن زرتشتیان شیراز گفت: زرتشتیان شیراز مانند سال‌های گذشته با تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و برای دفاع و حمایت از مردم غزه مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

افلاطون سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار کرد: زرتشتیان شیراز مانند سال‌های گذشته و برای اطاعت از فرمان امام خمینی(ره) در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ما زرتشتیان این جنایات را محکوم کرده و برای دفاع و حمایت از مردم غزه در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

سهرابی افزود: اسرائیل باید به حد خود قانع باشد و با احترام به حقوق فلسطینیان به جنایات و کشتار خود پایان دهند.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز با اشاره به آموزه‌های دین زرتشت در احترام به حقوق انسان‌ها خاطرنشان کرد: در آموزه‌های دین زرتشت آمده است که باید همه انسان‌ها را مانند خود هم بدانند و خوبی را نه تنها برای خود بلکه برای همسایه نیز خوبی  بخواهیم.

وی با بیان اینکه همه اقلیت‌ها باید در کنار مسلمانان در روز قدس شرکت کنند، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس نماد نژاد پرستی و ظلم به ملت‌های مظلوم است و پیروان همه ادیان و مذاهب باید با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام کنند.

سهرابی اظهار کرد: این شرکت همه جانبه به اسرائیل نشان می‌دهد که فلسطین و مردم غزه تنها نیستند و همه از آنها حمایت می‌کنند.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز گفت: اگر اسرائیل پشتیبانی کشورهای اسلامی را از فلسطین ببیند در حرکت‌های خود تجدیدنظر می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon