از ایمان اسرائیلی‌ها به صداقت نصرالله تا فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون


از ایمان اسرائیلی‌ها به صداقت نصرالله تا فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز اسرائیل ابزار بوده و هدف ضربه زدن به قطب قدرت اسلامی است چرا که قطب‌های دیگر یا از بین رفته و یا در حال از بین رفتن است و برای بازسازی، آنها تنها راه را در از بین بردن قطب اسلام می‌دانند.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اصفهان، به تبیین و تشریح شرایط امروز منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخته و ضمن بیان جزییاتی از جنایات صورت گرفته در غزه طی روزهای اخیر، به بیان تحلیل‌ دقیق و جامعی از معادلات جهانی پرداخت.

متن گفت‌وگوی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با خبرگزاری تسنیم در اصفهان را در ادامه می‌خوانید:

تسنیم: به عنوان نخستین سئوال، به نظر شما چرا یهود به صورت کینه‌توزانه به دشمنی با اسلام می‌پردازد و هدف صهیونیست‌ها از این اقدامات چیست؟

حجت‌الاسلام سالک: بسم الله الرحمن الرحیم قال الله تعالی فی کتابه " وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ"
در ابتدا باید روز قدس را به عنوان یکی از تُراس‌های امام خمینی(ره) و نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از  پیروزی‌های انقلاب معرفی کرده و تاکید کنم که ما باید قدر شناس این پیام حضرت امام باشیم.

در آیه 120 سوره بقره خداوند متعال به پیامبر اکرم می‌فرماید هرگز یهود و نصاری از شما راضی نمی‌شوند حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ تا زمانی که شما از آیین و رفتار و دین  آنها پیروی کنید، که این آیه پیام‌های مهمی برای ما دارد.

پیام نخست این است که در مقطعی از تاریخ یهود و نصاری با هم متحد می‌شوند که اگر خاطرتان باشد در زمان بوش و در قرن 21 این اتفاق افتاد یعنی صهیونیست با جریان ضد بشری حرکتی را در جهان به وجود آورد.

نکته دوم اینکه اسلام چنان قدرتی به وجود آورده که بستر تسلیم همه ادیان الهی را فراهم می‌کند و آینده بشر جز با حاکمیت اسلام شکل نمی‌گیرد که این نیز مسئله مهمی است که در آیات دیگر قرآن هم به آن اشاره شده همان طور که خداوند می‌فرماید "هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ" پیام این آیات این است که آینده بشری از آن اسلام ناب محمدی و با محوریت امامت و ولایت است.

نکته سوم این است که یک جریان قوی دشمنان اسلام در سطح جهان با پوشش یهود و نصاری سامان پیدا می‌کند و تقابل قوا بین اسلام و سایر ادیان به وجود می‌آید که پشت آن نه انسان‌های وارسته دینی که جریان قوی دشمنان دین اسلام با پوشش مذهبی هستند.

تسنیم: قدرت جهان اسلام چقدر در تحرکات جریانات ضد اسلامی موثر بوده است؟

ما در قرن حاضر شاهد این تقابل در سطح بین‌المللی هستیم به این معنی که اگر زمانی در جهان 2 قطب غرب و شرق با محوریت آمریکا و شوروی وجود داشت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران جهان به 5 قطب تقسیم شد که یکی از مهم ترین آنها قطب جهان اسلام بوده و ما شاهد گسترش قدرت و عزت اسلام در جهان هستیم.

یکی از آثار مهم قطب اسلام رشد گسترده بیداری اسلامی و به اعتراف کسینجر، رشد گسترده ملت‌ها در سال 2000 بوده که این نکته مهم و دقیقی بوده و از دیگر آثار آن تشکیل دولت‌های اسلامی است که در شرایط کنونی انتخابات سوریه و عراق و انتخاب بشار اسد و مالکی و انتخابات لبنان را از جمله نمونه‌های بارز آن می‌توان نام برد.

از آثار قطب اسلام، ارتقای قدرت مقابله در لبنان و فلسطین بوده و اگر از این زاویه وارد قضایای اخیر شویم، به نکته‌ای پی‌برده و آن این است که ابتکار عمل در جهان امروز دست آمریکا و صهیونیست و غرب نیست، بلکه ابتکار عمل در هدایت جامعه بشری در تمام زمینه‌ها به دست محور حاکمیت جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه که اکنون پس از حضرت امام خمینی به دست امام خامنه‌ای مد ظله العالی و به پشتیبانی مردم بوده، قرار دارد.

تسنیم: از چه دیدگاهی می‌توان این موضوع را مورد بررسی قرار داد و دلیل اینکه ابتکار عمل در دستان ایران بوده را چه می‌دانید؟

حجت‌الاسلام سالک: دلیل این مدعا، عکس‌العمل آمریکایی‌ها پس از انقلاب اسلامی، با 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های بسیار شدید اقتصادی و سیاسی بوده و همچنین پس از حمله 11 سپتامبر در سال 2001 و اشاره بوش بعد از 16 ساعت به سمت کشورهای اسلامی به منظور این که مقدمه ای برای حمله به ایران باشد، شاهد بودیم آنها از کشورهای همسایه شروع کرده تا دایره را برای جمهوری اسلامی تنگ ‌کنند و ابتکار عمل را از جمهوری اسلامی بگیرند که البته به فضل الهی نخواهند توانست.

‌این که ابتکار عمل در دست چه کسی باشد، یکی از نکات کلیدی امروز دنیا است، زمانی این ابتکار در اختیار آمریکا و زمانی در دست کشورهای دیگر بود، اما اکنون در دست جمهوری اسلامی است و تمام اتفاقات امروز عکس العمل این موضوع است که نمی‌توانند ببینند ابتکار به دست نظام ما افتاده و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم.

دلیل دیگر ادعای من این است که سیاسیون آمریکا اعلام کردند باید برای حل مشکل عراق و فلسطین، وارد مذاکره با ایران شویم که این  موضوع نشان دهنده عجز آمریکائی است که زمانی ابتکار عمل دستش بوده و اکنون تحت الشعاع حرکت جمهوری اسلامی و اسلام ناب است و البته آمریکا شکست اش را در غزه مشاهده می‌کند و خود آنها نیز به این نکته اذعان دارند که این دلیل بر ضعف ابر قدرت‌ها در جهان است.

تسنیم:چگونه است که علیرغم قدرت تسلیحاتی اسراییل این حقارت و شکست رژیم صهیونیستی را در دوره های اخیر و به صورت پی در پی در جنگ طلبی های اخیر آنها به عینه مشاهده می کنیم؟

حجت‌الاسلام سالک: اگر جنگ 33 روزه اسرائیل با حزب الله که از آثار قطب اسلام بوده را نگاه کنید، می‌بینید که رژیم صهیونیستی که چهارمین ارتش جهان بوده، گروهی به نام حزب‌الله پشت آن را در جنگ 33 روزه به خاک می‌مالد و بعد از آن جنگ 22 روزه و سپس جنگ 8 روزه و امروز نیز ما شاهد جنگ 14 روزه غزه علیه صهیونیست‌ها با تفاوت‌های بسیار فاحش از جنگ‌های قبل هستیم.

اگر جنگ اکنون را با جنگ 22 روزه مقایسه کنیم می‌بینیم که بیش از 100 کشته از ارتش اسرائیل، نابودی بیش از 10 تانک مرکاوا که یکی از قوی ترین تجهیزات نظامی روز دنیا بوده و شکستن گنبد آهنین اسرائیل با موشک باران مقاومت از جمله تفاوت‌های این جنگ‌ها است و امروز اسرائیل در مشت قدرت مقاومت قرار داشته وابتکار عمل از دست صهیونیست‌ها خارج شده و این مقاومت غزه است که ابتکار عمل را به دست گرفته علیه اسرائیل ابتکار عمل دارند که این موضوع بسیار مهمی است.

اسرائیلی که زمانی سخن از نیل تا فرات و حکومت جهانی واحد اسرائیل را مطرح می‌کرد و عمق استراتژیک صهیونیست نیل تا فرات و عمق حاکمیت دکترین اسرائیل حکومت واحد جهانی به رهبری صهیونیست بود، اما امروزبا این ادعا مثل مومی در دستان نیروهای مقاومت پایین و بالا شده و حاکمیت در دست مقاومت است و امروز که این رژیم عملیات زمینی علیه غزه را آغاز کرد باور نداشت که تعداد زیادی نیروهایش کشته شوند اما ما شاهد کشته شدن سربازهای اسرائیلی در غزه هستیم.

رژیم صهیونیستی بداند زمانی که عملیات سال 48 و ژوئن 67 اتفاق افتاد گذشت  که در این زمان عرب‌ها خواب بودند و در عرض کمتر از یک هفته سرزمین‌های ژوئن 67 و یا سال 48 را تسخیر کردند؛ اکنون اسرائیل با آن سیاست آمده تا غزه را در سال 2014 تسخیر کند اما امروز در مقابل این رژیم انتفاضه‌ای قرار دارد که مسلح به سلاحی است که آنها را به زانو در آورده است.

تسنیم: یکی از نکته‌های جالب توجه سانسور شدید رسانه‌های غربی و صهیونیستی در خصوص  این مسئله بوده است؟ چرا اینقدر نگران انتشار چنین اخباری هستند؟

حجت‌الاسلام سالک: امروز در سرزمین‌های اشغالی سانسور خبر هست چرا که اگر اجازه دهند مردم اسرائیل متوجه شوند چه اتفاقی افتاده، علیه حاکمیت نتانیاهو اعتراضی را آغاز می‌کنند که به سقوط وی منجر می‌شود پس ما می‌بینیم که قطب اسلام در مقابل قطب آمریکا و روسیه و چین و ژاپن قد علم کرده و در آینده نزدیک این کشورها در صورتی می‌تواند دوام داشته باشند که در تعامل با قدرت اسلام باشند.

تسنیم: شرایط امروز رژیم اشغال‌گر قدس را چگونه می‌بینید؟ به نظر شما آیا همانطور که حضرت امام فرمودند، اسرائیل هر روز به فروپاشی نزدیک‌تر می‌شود؟

حجت‌الاسلام سالک: سازمان سیا گزارشی را به اولمرت داد و در آن بیان کرد که شما نیاز ندارید مردم را در فلسطین به قتل رسانده و لازم نیست نگران بمب اتمی ایران باشید چراکه شما بمب بزرگ تری دارید و آن شیعه بوده که در سرزمین‌های اشغالی رو به رشد است و سپس آمار می‌دهد که اکنون بیش از 10 هزار شیعه در سرزمین‌های اشغالی رشد کرده و سپس اشاره می‌کند که در ارتش اسرائیل شیعه‌ای علاقه‌مند به مقاومت لبنان وجود دارد که وی در روزهای شنبه به جای کنیسه به روستای خودش می رود و جوانان روستا را به شیعه گری دعوت می کند، اولمرت بلافاصله به سراغ او می رود و واقعا پوست از سرش کشیدند و نابودش کردند.

امروز اسرائیل در وضعیتی قرار دارد که از درون در حال پوسیدن است و موشک های مقاومت مرکز اتمی و هیئت دولت اسرائیل را هدف قرار داده و در جایی نتانیاهو در حال صحبت کردن بود که در نزدیکی او موشک مقاومت بر زمین اصابت کرد و او مجبور به فرار به زیرزمین شد.

اگر این فیلم‌ها پخش شود، عجز اسرائیل به نمایش گذاشته می‌شود، چند روز پیش مردم ساکن سرزمین‌های اشغالی به دلیل اینکه 14 روز بودند، در زیر زمین مخفی شدند به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند.

در جنگ 33 روزه، سید حسن نصرالله به اسرائیل اعلام کرد ما یکی از کشتی‌های شما را تا نیم ساعت دیگر هدف می‌گیریم آنها باور نمی‌کردند اما این اتفاق افتاد و کشتی به 2 نیم قسمت شد و تمام رادارها و تجهیزات آن از بین رفت.

سید حسن اشاره کرد که اگر به جنایات خود ادامه دهید، حیفا را مورد هدف قرار می‌دهیم، مردم حیفا به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند و ارتش اسرائیل جلوی مردم را گرفت و گفت شهر را خالی نکنید اما مردم حیفا گفتند سید حسن نصر الله العدو الصادق یعنی دشمن راستگویی بوده و اگر گفت می‌زنم، حتما می زند و ما حاضر نیستیم کشته شویم بنابراین ارتش نتوانست جلوی مردم را بگیرد.

تسنیم: پس عملا می توان اذعان داشت ابتکار عمل در شرایط فعلی در اختیار جمهوری اسلامی است؟

حجت‌الاسلام سالک: بله اعتراف دشمنان به اقتدار قطب اسلامی با ابتکار عملی که در دست جمهوری اسلامی است، مسئله‌ای است که خواب را از چشم دشمن گرفته و آنها برای حفظ و ادامه حیاتش دست به ابتکار جدید زده که بسیار خطرناک بوده و ما مطمئن هستیم با رشد بصیرت امت‌های اسلامی این توطئه جدید هم خنثی می‌شود البته اکنون نماد این توطئه جدید را در سوریه و عراق شاهد هستیم.

فرمول امام را باید در اینجا ذکر کنیم که ایشان فرمولی 3 بخشی را مطرح کردند یکی مردم که گفتند مردم باید دین شناس باشند و باید به سمت شبکه سیاسی حرکت کنند که شبکه سیاسی از نظر امام سران مزدور در کشورهای اسلامی مانند صدام حسین،فهد و شخص شاه در ایران بوده و امام می‌فرمودند مردم باید حرکت کنند و این شبکه سیاسی را بر اندازند  که خود حضرت امام نخستین شخصی بودند که این حرکت را آغاز کردند یعنی ایشان با بالا بردن رشد بصریت و اطلاع رسانی مستمر دینی، مردم را به سطحی رساندند که شاه را با یک حرکت از ایران خارج کرده وسبب شد بعد از ما کشورهای دیگر هم این کار را انجام دهند.

امام می‌فرمودند که مردم نباید به انداختن شبکه سیاسی اکتفا کنند و باید در قسمت سوم از شبکه سیاسی عبور کرده و به طراحان پشت پرده دست رسی پیدا کنند که می‌فرمودند این طراحان عبارت از آمریکا، شوروی و صهیونیست هستند.

حضرت امام مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را دعا می‌دانستند و همان طور که دیدیم، از کشورهای استکباری پشت صحنه شوروی فروپاشیده شد و ما به زودی شاهد از هم فروپاشیدگی آمریکا نیز هستیم و اسرائیل نیز رو به حو شدن از صحنه روزگار است.                                                                                                          

تسنیم: آیا امام خمینی(ره) بر اساس بینش سیاسی و جهان بینی آینده نگری این کلام را می‌گوید یا با تکیه بر منابع ارزشی دینی چنین سخنی را فرموده‌اند؟

حجت‌الاسلام سالک: من می‌گویم هر 2 اینها در این زمینه مطرح بوده، چرا که امام علاوه بر اینکه شخصیت فقهی و دینی و عارف و مفسر بودند، سیاست‌مدار جهانی و طرح و معمار حرکتی انقلابی نیز بودند بنابراین امام خمینی(ره) هم شخصیت سیاسی جهانی بود و هم بر اساس مبانی ارزشی دینی سخن می‌فرمود و تمام کلمات ایشان مبتنی بر آیات و روایات بود.

بنده 8 روایت را از امیرالمومنین پیرامون آخر الزمان سراغ دارم که می‌فرمود یهود از غرب به شرق می‌آید و در شرق حاکمیتی را به‌ وجود می‌آورد و 3 جنگ را با اعراب صورت می‌دهد که اعراب در آن شکست می‌خورند و پس از آن اعراب به شرق پناه می‌برند که شرق احتمالا جمهوری اسلامی بوده و ارتش اسلام تشکیل می‌شود و این ارتش به عراق رفته و موضوع کربلا و بغداد را حل کرده و سپس به سمت قسطنطنیه می‌رود که قسطنطنیه در جغرافیای قدیم مجموعه سوریه، عراق، ایران و فلسطین بوده و سپس ارتش اسلام به سمت دریا می‌رود و با یهود می‌جنگدو آنها را شکست داده به گونه‌ای که جنازه‌های یهود در دریا می‌افتد و ارتش اسلام پای بر گرده مرده‌های روی آب گذاشته و وارد بیت المقدس شده و این سرزمین را آزاد می‌کند.

وقتی انسان سیر روایات و آیات را می‌بیند، متوجه می‌شود که بی‌جهت نبوده که امام می‌فرمودند اسرائیل باید محو شود چرا که ایشان بر اساس یک بینش و جهان بینی سیاسی و همچنین بر مبنای ارزش دینی صحبت فرموده و این دو موضوع با هم در کلام امام وحدت دارند که نتیجه آن محو اسرائیل از جغرافیای سیاسی است و اصلا می‌توان گفت محو اسرائیل از درون همین آیه و لن ترضی استخراج می‌شود.

تسنیم: اصلا چرا برای تولد شوم این رژیم خاورمیانه انتخاب شد و به نظر شما اکنون چه برنامه‌هایی را پیگیر هستند؟

حجت‌الاسلام سالک: یک مقطع از تاریخ عثمانی‌ها از بیت‌المقدس تا عمق اروپای شرقی را تحت حاکمیت داشتند و در این زمان است که انگلیس کشورهای اسلامی را مرز بندی و تجزیه می‌کند و این خیانت انگلیس و جنایت وی بر کسی پوشیده نیست چراکه در حقیقت می‌توان گفت قرار بود اسرائیل در 2 جای دیگر نطفه‌اش بسته شود اما آنها به دلیل همین مرزبندی انگلیس، خاورمیانه را انتخاب کردند و این اسرائیلی که امروز شاهد هستیم، ولد نامشروع امریکا و انگلیس است.

ما در این مدت شاهد جنایات زیادی توسط اسرائیل بودیم جنایات صبرا و شتیلا و سایر مسائل نشان دهنده این بوده که اسرائیل و صهیونیست بین‌المللی به دنبال محو اسلام است و جریان خطرناکی که اخیرا ساختند این است که امروز می‌بینیم در سوریه، آمریکا و اسرائیل شخصا حضور ندارند و این نقطه مقابل جنگ تحمیلی است که پشت صدام 28 کشور به صورت علنی حضور داشتند همچنین در سوریه کشورهای عربی هم نیستند اما در پوشش و ظاهر اسلام حرکت می‌کنند و بعد در ذیل این پوسته افراد علاقه‌مند به بهشت را از سراسر کشورهای اسلامی فراخوانی کردند.

تسنیم: این مدل را چگونه اجرا می کنند؟

همان‌طور که می‌بینید عناصر داعش، مسلمان و از کشورهای اروپای شرقی، چچن و قفقاز، آسیای شرقی و مرکزی مانند افغانستان و پاکستان به اردوگاه‌های مختلف در ترکیه، قطر و عربستان برده و آموزش‌های شدید نظامی و ربایش به همراه شست‌و شوی مغزی را در پوشش اسلام  انجام می‌دهند و مقدمه این کار را در چند سال قبل توسط وهابی‌ها با ایجاد شبهه و با گسترش فرقه‌های نوظهور پی‌گیری کرده تا به هدف خود یعنی از کاهش قدرت قطب اسلام برسند و از طرفی با گسترش مواد مخدر و فسادهای دیگر تلاش داشتند تا جوانان آزادی خواه را از اسلام دور کنند.

اکنون هزاران فرقه در آمریکا و 500 فرقه در اروپا وجود دارد که معضلاتی را برای این کشورها به وجود آورده و بیش از 120 تلویزیون ماهواره‌ای به زبان فارسی و 3 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی و 3 هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا در حال فعالیت هستند.

البته باید آگاه باشیم که امروز اسرائیل ابزار بوده و هدف ضربه زدن به قطب قدرت اسلامی است چراکه قطب‌های دیگر یا از بین رفته و یا در حال از بین رفتن است و برای بازسازی، آنها تنها راه را در از بین بردن قطب اسلام می‌دانند وراه آن جدا کردن ملت‌ها از اسلام است.

گسترش فرقه‌ها نیز سبب درون پوسیدگی اسلامی و انسانی و از دست رفتن هویت اسلامی شده و از طرف دیگر شبهات نسبت به اسلام ایجاد تزلزل می‌کند و با این روش‌ها سبب شدند جمهوری اسلامی که ابتکار عمل در دست داشت، امروز قدرت توانایی و مقابله با آمریکا و اروپا و اسرائیل را نداشته و در فضای جنگ نرم قرار می‌گیرد بنا بر این جنگ نرمی که علیه جمهوری اسلامی به جریان انداخته در حقیقت با قطب جهان اسلام است.

در ایران برای زدن قطب اسلام فتنه 78 و 88 را داشتیم و فتنه بزرگ تری نیز در راه است که بخش هایی از این فتنه نهضت آزادی، افرادی که دور برخی چهره ها هستند، جریان مرجع تراشی لندن برای ایرانی‌ها و حوادث عجیب و غریبی دیگری بوده که نشان می‌دهد فتنه بزرگتری در حال کلید خوردن بوده است.

بنابراین، جنگ نرم با بی‌هویت کردن عناصر نظام، با‌فتنه‌ها و عملیات روانی و دور کردن مردم از اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری با سرعت در حال انجام بوده و ما در یک جنگ نرم طولانی مدت قرار گرفتیم که این جنگ تیر و تکش ندارد اما به یک مرتبه فروپاشی خانواده‌ها را شاهد می‌شویم.

تسنیم: راهپیمایی روز قدس را تا چه اندازه در از بین بردن نقشه مستکبران صهیونیست موثر می‌دانید؟

حجت‌الاسلام سالک: نقش روز قدس در زدن عناصر اصلی بوده که تلاش می‌کنند پایه‌های قطب اسلامی را بزنند و مهم‌ترین آن اسرائیل بوده و ما اگر بتوانیم فرمان حضرت امام را به هر شکلی در محو اسرائیل عملی کنیم، توانسته‌ایم که مهم‌ترین پایگاه به عنوان پیش قراول استکبار که تلاش می‌کند برای از بین رفتن قطب اسلام از کار بیندازیم و بقیه یعنی آمریکا و اروپا از کار می‌افتند.

مردم ما که در ماه رمضان و در گرمای هوا که در برخی جاها گرما به بالای 40 درجه نیز می‌رسد، به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند، شاید مهم‌ترین عبادت را انجام می‌دهند؛ البته این عبادت 2 بخش معنوی و سیاسی دارد، بعد معنوی در تکمیل اجری که از خدا می‌گیرند و بعد سیاسی برای از بین بردن محور استکبار بوده و اگر این کار انجام شود محور را برای گسترش اسلام حتی در دورترین نقاط جهان فراهم آوردیم که البته این کار سختی است.

تسنیم: اتفاقات صورت گرفته در غزه، چقدر در حضور مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس تاثیر گذار است؟

حجت‌الاسلام سالک: البته؛ ببینید، جریان این جنگ با اسارت یک بچه فلسطینی شروع شد و بلاهایی را بر سرش آوردند و در نهایت زنده او را سوزاندند بنابراین فلسطینی‌های داخل سرزمین اشغالی قیام کرده و اسرائیل ادعا کرد 3 نفر از سرزمین‌های اشغالی به اسارت فلسطینی‌ها در آمدند و این را بهانه این حمله قرار داده در صورتی که واقعیت چیز دیگر است، هدف اصلی اسرائیل گرفتن غزه مانند سرزمین‌های 48 و 67 بود.

اعتقاد من این است که خداوند متعال اقتدار بچه‌های مقاومت را در شرایط کنونی به نمایش گذاشت تا روز قدس در ایران و سایر کشورها قوی شود و پیش‌بینی من این است که امسال 100 کشور در روز قدس در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و اسرائیل نیز به فضل الهی از صحنه روزگار محو می‌شود و همین طور که می‌بینیم عملیات امسال نسبت به انتفاضه‌های گذشته بسیار عالی‌تر بوده و بچه‌های مقاومت داخل پایگاه‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند.

تسنیم: آیا تشکیل گروهک تروریستی داعش از همان مدل تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی نشات می گیرد؟

حجت‌الاسلام سالک: ‌گفته می‌شود که داعش دولت اسلامی عراق و شام است اما من معتقدم که "داعش دلار آمریکا علیه شیعه" است و در حقیقت تبلور و سامان یافته تفکر اسرائیل و صهیونیست و آمریکا است.

داعش جریان دلار آمریکا برای کسانی که شست و شوی مغزی شده اند برای از بین بردن قطب اسلامی است در حالی که خود آمریکا در آن حضور ندارد که از جمله این قطب اسلامی عتبات عالیات در عراق است و و داعش تلاش می کند آنها را از بین ببرد.

در کمال تاسف باید بگوییم که از 14 لشگر عراق 7-8 لشگر توسط افرادی که از حزب بعث اداره می‌شد، به دلیل هماهنگی که 2 لشگر 3 هزار نفری یعنی 6 هزار نفر در موصل و کردستان عراق با نیروهای داعش داشتند، آنها توانستند ظرف مدت 2 روز این مناطق را تصرف کنند تا انتقام شکست را در سوریه بگیرند.

گفت‌وگو از سعید ساکت

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon