استمداد بیماران از قاضی‌القضات تا آمار پیوندهای قاچاق اعضاء و ماجرای سقط کردن رونالدو

استمداد بیماران از قاضی‌القضات تا آمار پیوندهای قاچاق اعضاء و ماجرای سقط کردن رونالدو

خبرگزاری تسنیم: ماجرای سقط جنین در دوران بارداری رونالدو از زبان مادرش، استمداد بیماران هموفیلی از آملی لاریجانی، افشای تعداد قاچاق پیوند کلیه اتباع هندی در ایران و حاشیه‌های حضور هاشمی در میان دانشجویان پزشکی گوشه ای از اخبار سلامت هفته بود.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در هفته ای که گذشت اخبار متعددی در حوزه سلامت منتشر شد از جمله اعتراف تکان دهنده مادر رونالدو در مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه‌اش، که در این راستا مادر کریس رونالدو در کتاب خاطرات زندگی‌اش که به تازگی وارد بازار شده، اعتراف تکان دهنده‌ای در مورد فرزندش کرده است، این کتاب که در شهر لیسبون و در مراسمی جالب از آن رونمایی شد، دولاروس آویرو اعتراف کرد، زمانی که کریس را باردار بود، قصد داشت دست به عمل سقط جنین بزند اما در نهایت از این تصمیم غیرانسانی دست کشیده و حالا هم خیلی خوشحال است که چنین کاری نکرده است.

وی در حاشیه مراسم رونمایی کتابش عنوان کرد: نمی‌خواستم فرزندی داشته باشم و به همین خاطر می‌خواستم کریس را سقط کنم اما دکترم از این تصمیم حمایت نکرد و در نهایت مدتی بعد از این تصمیم زشت منصرف شدم. حالا خیلی خوشحالم که دست به چنین کار پستی نزدم و امیدوارم خداوند مرا ببخشد.

طب سوزنی یک دامپزشک با حق ویزیت 800 هزار تومانی (لینک خبر)

ارائه طب سوزنی توسط یک دامپزشک با حق ویزیت بیش از 800 هزار تومان و بیماران آلزایمری که هیچ چیز به خاطر نمی‌آورند ولی خدا و فرائض عبادی‌شان را می‌توانند انجام دهند، نیز گوشه‌های از حاشیه‌های پزشکی را در بر می‌گیرد.

تشریح مشکلات روحی‌، روانی و اجتماعی والدین تک‌فرزند در هلند و بلژیک (لینک خبر)

محمد اسماعیل مطلق مدیرکل دفتر سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت مشکلات فراوان والدین تک‌فرزند در هلند و بلژیک را تشریح کرد.

علت زیرآب زنی در محل‌های کار از نگاه روانشناسان (لینک خبر)

سید آرش تقوی دکترای یک متخصص روانشناسی در تحلیل لقمه حلال و حرام بودن چاپلوسی، مسئله علت زیرآب زنی در محل‌های کار را تشریح کرد.

برخی شعب تأمین اجتماعی درک درستی از سختی کار خبرنگاران ندارند (لینک خبر)

عباس درویش توانگر قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم در ضیافت افطاری اصحاب رسانه با رئیس‌جمهور گفت: خبرنگاری تعطیلی ندارد و مدام در سر کار خود است، ولی در برخی از شعب تأمین اجتماعی درک درستی از سختی کار آنها نمی‌شود.

وقتی گرما باعث افزایش تصادفات جاده ای کشور می‌شود (لینک خبر)

یک سوم فصل تابستان گذشت، با توجه به روزهای پایانی ماه رمضان و شروع سفرهای تابستانی، رعایت اصول رانندگی در جاده‌های کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا به گفته کارشناسان امدادی، افزایش آمار تصادفات ارتباط مستقیمی با گرما دارد.

حل مشکل امتحانات رزیدنتی و بررسی پیوند اعضاء برای مسلمانان جهان (لینک خبر)

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت از ارائه طرح دوفوریتی در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن مشکل امتحانات دوره تخصصی پزشکی و همچنین، بررسی پیوند مسلمانان نیازمند، در جلسه آینده شورای عالی پیوند کشور خبر داد.

استمداد از رئیس قوه‌قضائیه برای صدور آرای منصفانه در پرونده حقوقی بیماران هموفیلی (لینک خبر)

احمد قویدل نماینده مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران گفت: دوخوانده دولتی پرونده هموفیلی‌ها محکوم شدند ولی مبلغ تعیین شده برای جبران خسارت غیرعادلانه است، بنابراین از رئیس قوه‌قضائیه برای صدور آرای منصفانه این پرونده قدیمی درخواست استمداد داریم.

کشف پودرهای نیروزای غیرمجاز با هولوگرام وزارت بهداشت (لینک خبر)

سازمان غذا و دارو از کشف پودرهای نیروزای غیرمجاز با هولوگرام وزارت بهداشت خبر داد.

پیشنهاداتی برای رونق شرکت‌های دانش بنیان در ایران (لینک خبر)

مریم مختاری گلپایگانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به پیشنهاداتی برای رونق شرکت‌های دانش بنیان،بر معرفی طرح‌های برتر جهت سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و صدور بخشنامه‌های ملزم کننده ادارات دولتی به خرید محصولات دانش بنیان تاکید کرد.

در جلسه 2 ساعته هاشمی با دانشجویان چه گذشت +حاشیه‌ها (لینک خبر)

وزیر بهداشت در مراسم افطاری دانشجویان پزشکی نسبت به سیاسی‌کاری در وزارت بهداشت هشدار داد و گفت‌: در قالب طرحی،سلامت هر 12هزار و 500 نفر را در اختیار گروهی 7 نفره،شامل کارشناسان بهداشت،ماما و .. قرار میدهیم، این مراسم حاشیه‌های نیز به همراه داشت.

انتقاد پدر نفرولوژی ایران به بیش از 97 پیوند غیرقانونی اتباع خارجی در کشور (لینک خبر)

پروفسور بهروز برومند پدر نفرولوژی ایران به بیش از 97پیوند غیرقانونی اتباع خارجی در کشور انتقاد کرد و گفت: متأسفانه کشورهای حاشیه خلیج فارس با پول برای اتباع افغانی و سومالی هویت جعلی درست می‌کنند و ممالک دنیا نیز ما را برای قاچاق اعضای بدن سرزنش می‌‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon