۱۰۴ کشور به سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، فیلم ارسال کردند

104 کشور به سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، فیلم ارسال کردند

خبرگزاری تسنیم: ۲۷۴۴ اثر از ۱۰۴ کشور به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ارسال شده است که هفت کشور فرانسه، آلمان، اسپانیا، برزیل، کانادا، انگلیس و آمریکا بالا‌ترین رتبه را در ارسال فیلم دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 104 کشور با ارسال 2744 در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شرکت کردند وهفت کشور فرانسه، آلمان، اسپانیا، برزیل، کانادا، انگلیس و آمریکا بالا‌ترین رتبه، در ارسال فیلم به این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.

 مهلت ارسال آثار به بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بیست و نهم تیرماه سال جاری به پایان رسید و درمجموع 3034 فیلم در این بخش از طریق سایت به ثبت رسید وتعداد 2744 فیلم از طریق آپلود کردن و DVD در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گرفته است.

کشورهای فرانسه با ارسال 455، آلمان 224، اسپانیا 128، برزیل 115، کانادا 112، آمریکا 110 و انگلیس 125فیلم بالا‌ترین رتبه را در ارسال فیلم به این دوره از جشنواره به خود اختصاص داده‌اند و به غیر از کشورهای نام برده دیگر کشورهای شرکت کننده کمتر از 100 فیلم به جشنواره ارسال کرده‌اند.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در دو بخش اصلی؛ سینمای ایران و سینمای بین‌الملل از تاریخ 22 لغایت 27 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران