جنایات رژیم صهیونیستی پرده از مظلومیت مردم فلسطین بر داشته است


جنایات رژیم صهیونیستی پرده از مظلومیت مردم فلسطین بر داشته است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در بیانیه مشترکی با استاندار همدان ضمن تاکید بر حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند،جنایات رژیم صهیونیستی پرده از مظلومیت مردم فلسطین بر داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  همدان، در پیام مشترک آیت الله غیاث الدین طه محمدی و محمد ناصر نیکبخت آمده است : با محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم در نوار غزه و کرانه باختری بار دیگر بر حمایت خود از آرمان فلسطین و رهایی قدس از دست غاصبان تاکید کرده و همراه با همه مردم مسلمان و روزه دار استان  و در لبیک به امام و رهبری انقلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد .

در متن کامل این بیانیه آمده است:

‌امروز مردم مسلمان ایران و آزادگان جهان بیش از هر زمان دیگری اهمیت اقدام ابتکاری، بی نظیر و ماندگار  و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را درک می کنند و به خوبی بر تاثیر این نامگذاری برای انسجام بخشی و ایجاد همگرایی در امت مسلمان و ملت های آزاده جهان در دفاع از آرمان فلسطین وقوف دارند.

فلسطین  پاره تن اسلام و کانون فرهنگ‌ها و تمدن‌های دینی و الهی است که امروز در چنگال صهیونیسم غاصب با نقشه‌های شوم استکبار جهانی گرفتار آمده است اما آنچه پرده از مظلومیت فلسطین در جهان امروز بر داشته همانا همراهی وجدان های آزاده و حمایت آنها از آرمان فلسطین است که اوج این حمایت ها در روز جهانی قدس متبلور می شود.

رژیم صهیونیستی با آگاهی از این بیداری عظیم هر ساله در آستانه روز قدس در اقداماتی غیر انسانی و دیوانه وار اقدام به نسل کشی فلسطینی ها با حمله همه جانبه به غزه و کرانه باختری می کند و جای بسی تاسف است که مدعیان دروغین حقوق بشر به جای محکومیت این اقدامات ددمنشانه با تمام قوا به حمایت از رژیم تروریستی و فاشیستی صهیونیست می روند و کودک کشی این رژیم وحشی را حق این غده سرطانی اعلام می کنند.

شرایط خاورمیانه حکایت از  خواب های شوم استکبار جهانی  برای مسلمانان در تقویت صهیونیسم دارد. استکبار می کوشد با ایجاد تفرقه در منطقه و کمک به تروریست های نامسلمانی که ادعای تشکیل دولت اسلامی دارند و ایجاد آشوب در کشورهایی که در خط مقدم مقاومت هستند، شرایط  اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را فراهم آورد غافل از اینکه امت اسلامی با آگاهی  از این توطئه ها مانع موفقیت استکبار و ایادی آن در منطقه خواهد شد.

امت اسلامی در روز قدس امسال نیز گوشه ای از استقامت و یکپارچگی خود را به نمایش خواهد گذاشت تا خواب های غرب و رژیم صهیونیستی در شکل دهی خاورمیانه غیر اسلامی باز هم آشفته شده و این نقشه ها نقش بر آب شود.

با محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم در نوار غزه و کرانه باختری بار دیگر بر حمایت خود از آرمان فلسطین و رهایی قدس از دست غاصبان تاکید کرده و همراه با همه مردم مسلمان و روزه دار استان  و در لبیک به امام و رهبری انقلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد .

بر این اعتقادیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب انشا الله "فلسطین آزاد خواهد شد؛ در این هیچ شبهه‌ای نداشته باشید. فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد؛ در اینها هیچ تردیدی نیست؛ اما بدنامی آمریکا و بدنامی غرب برطرف نخواهد شد. اینها همچنان بدنام خواهند بود. شکی نیست که بر اساس حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه‌ جدید شکل خواهد گرفت. این خاورمیانه، خاورمیانه‌ اسلام خواهد بود."   

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon